Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-31, 21:24
  #1
Medlem
WhaleMales avatar
Hej!
Jag söker den billigaste, men ändå inte skräp, A3-kopiatorn.
Vilken är det?

mvh!
Citera
2013-12-31, 21:30
  #2
Medlem
Saolas avatar
Ok! men Budget? o OS? för jag fick köpt en S/V laserskrivare med 3 toners för 50:- SEK på loppis
enda nackdelen? endast 32-bitars men det fixade jag med en skrivarserver , så din urgamla dator är PERFEKT till tex Skrivarserver.
Citera
2014-01-01, 14:02
  #3
Medlem
WhaleMales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saola
Ok! men Budget? o OS? för jag fick köpt en S/V laserskrivare med 3 toners för 50:- SEK på loppis
enda nackdelen? endast 32-bitars men det fixade jag med en skrivarserver , så din urgamla dator är PERFEKT till tex Skrivarserver.

Notera att jag skrev kopiator, inte nödvändigtvis skrivare eller kopplingsbar till dator.
Citera
2014-01-01, 15:34
  #4
Medlem
Saolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhaleMale
Notera att jag skrev kopiator, inte nödvändigtvis skrivare eller kopplingsbar till dator.


NOTERA att jag frågade om BUGET o OS!

Ni vill väl ha en kopiator så billigt som möjligt som tar A3 storlek ja ni googlade er hit o skapade denna tråd så tex en kursad grafisk firma borde ha detta så googla in på någon auktionsfirma , eller vänta tills Kraftsound har öppet igen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback