Expressen har kommit på att Instagram finns och vill självklart därför ha "sitt" namn på det kontot, nu är det så att någon annan redan har tagit det namnet. Som ni ser på bilden här så verkar han vara en riktigt skön lirare http://i.imgur.com/e59tIGe.jpg
Expressens ansvariga för sociala medier har gått in på kontoinnehavarens bilder och skrivit följande text:
Hej! Jag heter Dan Edström och är ansvarig för sociala medier på Expressen. Som du kanske förstår vill vi gärna använda vårt namn på Instagram, i stället för att du gör det. Kan vi prata om det? Vänligen kontakta mig på dan.edstrom@expressen.se Vi hörs! /Dan
Det tyckte jag var lite komiskt bara i sig, det vore ännu roligare och man kunde hitta på något sattyg och driva med Expressen ännu mer, jag kommer dock inte på något just nu men det kanske någon annan gör?
Sparade lite screenshots så man kan se hur det ser ut just nu:
Underbart.
Hade han nu börjat köra på lite med parodigrejor som spelar på Expressens(tidningens) dubbelmoral & allmänna äcklighet, så kommer dom att bli allt mer desperata & priset på kontot kommer att drivas upp.
Med lite tur väljer liraren att behålla kontot och skiter i vad de där jävlarna nu erbjuder. Står det mellan att få några tusenlappar och att på obestämd framtid kunna jävlas med bottenskrapet av så kallade journalister så borde valet vara ganska uppenbart
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!