Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-05-10, 10:13
  #313
Medlem
Nån som testat att köra på det när dom går på SSRI/SNRI?
Funkar det? MDMA och diverse psykedeliska droger blir ju helt meningslösa av den kombon.
Citera
2017-05-10, 12:30
  #314
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoppe
Nån som testat att köra på det när dom går på SSRI/SNRI?
Funkar det? MDMA och diverse psykedeliska droger blir ju helt meningslösa av den kombon.

Det kommer fucka effekten och medföra risk för serotoninsyndrom.
Citera
2017-05-10, 15:07
  #315
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forfoxsake
Det kommer fucka effekten och medföra risk för serotoninsyndrom.

Vet du det av erfarenhet eller antar du det? Själv tror jag som du men är ändå intresserad av folks faktiska upplevelser av kombon.
Citera
2017-05-10, 15:12
  #316
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jollo13
Hittar inte så mycket info om denna så tänkte lägga till mina erfarenheter.
Denna är faktiskt ganska underbar (har inte prövat de senaste RC på ett tag) enligt mig.
På ganska låga doser(för mig) nasalt ca 80-100mg så kommer "måbrakänslan" inom 20 min. Den ger inget direkt fucka ur rus men du känner dig klar o vaken i huvudet o pratglad samt vill göra 1000 saker samtidigt, precis som CS ska vara.
Försöker få tag på mer av denna men min butik har slut/säljer bara 250mg per odrer, men helt klart värt att köpa igen enligt mig!
Det jag saknar med denna är Speeden, känner knappt någon alls. En annan negativ punkt e att påfyllning inte direkt boostar ruset utan håller det liggandes på samma nivå.
Skulle börja med en bomb på ca 100mg o sedan när den börjar krypa en näsa på 75 att rekommendera till en nybörjare.

Körde slut på 1,25g på tre dygn o mådde faktiskt bra under hela trippen, ena dygnet körde jag med alkohol och fungerade alldeles utmärkt, typ spiknykter men med resterande effekter av alkohoål, och AT:n var ju inte jobbigare än att jag inte kunde sova (Hade inget att somna på). Kunde käka och gå ut bland folk utan större problem. Att tillägga är att KÅT som fan!! blir man, men det går också att göra ngt åt som tur e, Ingen tjackballe!

Har brukat och missbrukat en hel del CS i livet och har hyfsad koll på vad jag snackar om.
Är man på 23, ca 180cm och 70kg
Tillägger att jag har ADHD o käkar 72mg Concerta samt 100mg Sertralin(SSRI) varje dag så en viss tolerans och försvårenheter med dosering kan ju förekomma.

Här är ju en som tagit det med SSRI och verkat få något sorts rus. Men man vet ju förstås inte om personen ifråga var farligt nära serotonergt syndrom.
Citera
2017-05-10, 17:27
  #317
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yoppe
Vet du det av erfarenhet eller antar du det? Själv tror jag som du men är ändå intresserad av folks faktiska upplevelser av kombon.

Jag har faktiskt inte funnit verifierbar fakta kring drogens verkningmekanismer men egna erfarenheter och andras rapporter gör mig väldigt säker på att den påverkar serotoninet kraftigt men även dopaminet.
Dopaminruset lär kvarstå och säkert får vissa ut en trevlig upplevelse trots att deras medicin blockerar det serotonerga ruset.
Så nog lär det gå att blanda, det är ju inte en lika dålig ide som att blanda ssri med mdma men ändå inget i alla fall jag kan rekomendera.
Citera
2017-05-10, 18:29
  #318
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forfoxsake
Jag har faktiskt inte funnit verifierbar fakta kring drogens verkningmekanismer men egna erfarenheter och andras rapporter gör mig väldigt säker på att den påverkar serotoninet kraftigt men även dopaminet.
Dopaminruset lär kvarstå och säkert får vissa ut en trevlig upplevelse trots att deras medicin blockerar det serotonerga ruset.
Så nog lär det gå att blanda, det är ju inte en lika dålig ide som att blanda ssri med mdma men ändå inget i alla fall jag kan rekomendera.

Jag instämmer med dig, jag kan såklart inte garantera serotoninerg effekt hos drogen eftersom jag inte läst någon studie på drogen. Men effekterna är så typiskt serotoninerga att jag är 99% säker att det är serotoninpåverkan som är en av de viktigaste komponenterna i drogens effekt. Men anledningen till att man inte får rus på många serotoninerga droger när man käkar SSRI är ju för att SSRI-preparatet har högre affinitet för serotonin än drogens (gravt förenklat). Så behöver det ju inte vara i detta fall.

Men risken för serotonergt syndrom är anledning nog att hålla sig borta för kombon.

Jag får väll ta en paus med min SNRI om jag ska testa denna substans.
Citera
2017-05-25, 03:08
  #319
Medlem
Har provat att käka 2 tabs åt gången vid 4 tillfällen utan att få någon effekt över huvud taget! Har bara provat röda tabs rån aromxx så jag tror inte på att det fungerat bättre än att för någon annan som köpt från som köpt tabs från samma ställe... Konstigt att 6-EAPB är så populär med tanke på att den inte fungerar!

Någon som har trevligare erfarenheter?
Citera
2017-05-25, 20:50
  #320
Medlem
Jakåps avatar
Tog 3 st av Aromers tabbar häromdan och de slog på kraftigt, blev en sömnlös natt
Citera
2017-06-01, 08:35
  #321
Medlem
MissionFuckeds avatar
Kan man köpa av aromer fortfarande, älskade 6apb, är de värt att testa ?
Citera
2017-06-01, 12:27
  #322
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissionFucked
Kan man köpa av aromer fortfarande, älskade 6apb, är de värt att testa ?
Yes yes och yes! Du får fart och eufori så du kommer kräla på golvet i skönt förvirrat tillstånd. Droppa 2 tankar och snorta 1 när som andra slår
Citera
2017-06-01, 12:58
  #323
Medlem
MissionFuckeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -spitzlix-
Yes yes och yes! Du får fart och eufori så du kommer kräla på golvet i skönt förvirrat tillstånd. Droppa 2 tankar och snorta 1 när som andra slår
Är de någon skillnad på att bomba och rp denna ?
Citera
2017-06-01, 13:24
  #324
Medlem
-spitzlix-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissionFucked
Är de någon skillnad på att bomba och rp denna ?
Är väl påslaget och att det slår lite hårdare. Annars IV på denna va +++ i mitt tycke. Dra annars 1½ rp, 1 bomb sen 1-2timme i rusets gång snorta i dig resterande halvan, återdoserna blev trippiga för mig om något.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback