Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-03-23, 00:02
  #289
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treyman
Tack för snabb respons
På vilket sätt uppskattades inte ruset? Fick du ingen effekt alls?
Bör inte alkohol "boosta" ruset lite? Får oftast bättre effekt av CS-substanser i samband med alkohol.

Jag har inte testat med alkohol så jag vågar inte säga. Ibland kan väl alkohol förlänga effekterna av stimulansruset vilket inte lär behövas i fallet med 6-eapb, ifall du får ett ordentligt rus åtminstone. Det varar länge som det är. Men de kanske kan passa ihop på andra sätt.

Jag fick ingen eufori eller välmående av ruset, mest den där speeden. Tyvärr är det ett tag sedan så jag har svårt att minnas exakta doser, dock vet jag att jag inte svalde en hel, utan en halv. Sedan var jag dum nog (med facit i hand) att snorta lite av ett krossat piller när det dragit igång. Detta gav mig en superspeed som jag bara blev rädd av ärligt talat. Inga mysiga effekter bara DUNK DUNK DUNK.

Kör oralt. Kanske är det så den gör sig bra. Men doser och sånt är ju tyvärr individuellt och shopägaren vet jag skrev i tråden att han inte rekommenderade mer än 100 mg för någon som inte kör på hårt med stims. Han rekommenderade även att man har benso tillhands vilket säger en del.

Hoppas det blir lyckat, vissa har ju gillat den faktiskt.
Citera
2017-03-23, 00:13
  #290
Medlem
Tack för ditt långa svar!
Får se lite hur jag gör gällande doseringen, men blir att köra oralt iaf.
Har även benso redo till ATn
Citera
2017-03-29, 00:58
  #291
Medlem
polissilops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
1. Ja, extremt. Jag tog det på ett ställe där man inte kan bete sig hur som helst och kröp omkring på golvet med tefat som ögon på en pellet från A*omer.
2. Ingen aning.
3. Nej.

PS. Jag tyckte landningen var väldigt hård och jag brukar inte klaga när det gäller att landa på div. CS-droger.

Jag har smaskat i mig fem stycken från Aromer och jzzes christ vad det slår på, nästan för mycket. Var inne på dass nyss och tittade mig i spegeln, hahaha!!! Och varm som en atomreaktor.

But i like it!!
Citera
2017-03-29, 16:01
  #292
Medlem
200kgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av polissilop
Jag har smaskat i mig fem stycken från Aromer och jzzes christ vad det slår på, nästan för mycket. Var inne på dass nyss och tittade mig i spegeln, hahaha!!! Och varm som en atomreaktor.

But i like it!!

Fem stycken alltså, måste skjutsat ordentligt. Jag gick också raka vägen in på dass och försökte pissa när det kickade och fastnade i spegeln jag med.
Citera
2017-03-31, 11:36
  #293
Medlem
gulmans avatar
Hur tas denna bäst nasalt eller oralt?
Och vad bör dosen ligga på? 100mg kommer man iväg på det tro?
Citera
2017-03-31, 16:15
  #294
Medlem
gulmans avatar
Okej feedback.
Tog 45min från intag till första tecknet av påverkan.
Dosering:100mg (oralt)
Effekt än så länge? Kraftig bodyload i form av hjärtklappningar lite illamående och "serotonint förvirring stillstånd"
Välmående finns klart med i bilden men dock ingen mdma eufori klimax.
Påminner lite om mdma men något avvikande finns med i bilden som tar över, tror det är speeden som många nämnt. Klart värt att testa för er som är tveksamma!
Men tro inte att det är något mdma för det är det verkligen inte, men klart säregen och intressant.

Simma lugnt
Citera
2017-03-31, 19:04
  #295
Medlem
gulmans avatar
Okej detta blir det sista inlägget för mig rörande denna kemikalie.

Summarum: till er där ute som är sugna på den här ta mitt tips kör 130-150mg i en stöt då 100 var lite klent men helt klart märkbart.
För min smak så var denna ok men för lite eufori och för mkt speed.

Den hade inga empatogeniska egenskaper så får inte ut speciellt mkt av påverkan utav denna.
Citera
2017-04-12, 00:47
  #296
Medlem
JohnOldmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 200kg
Du får tefat till pupiller, käken går åt alla håll, kan knappt stå på benen och blir sådär serotoninförvirrad eller vad man nu ska kalla det. Jag var på ett offentligt ställe där man absolut inte ska använda droger och glömde låsa på toan under peaken och stod där och försökte pissa och insåg inte att en person hade öppnat dörren och frågade vafan jag höll på med. Vart lite pinsamt men vinglade därifrån.

Edit:
Peaken tycker jag absolut kan jämföras med MDMA/Ecstasy. Riktig serotoninskjuts följt av många timmars pundigt stimrus. Förresten någon som beställt från Aromer eller nån annan shop nyligen? Tänkte på om det har kommit flera olika batcher, jag testade det bara vid ett tillfälle. Tog en 100mg pellet.


Vi har bara haft en och samma batch alltid =)

För atn gäller det som alltid på 6-apb; HOLK HOLK HOLK och Benz = bästa. Man kommer inte kunna sova men bra som fan mår man under hela atn sålänge holken inte tar slut
Citera
2017-04-12, 03:04
  #297
Avstängd
speedballens avatar
Har någon IVAT denna? Vågar inte annat då 6-apb kickade ihjäl mig, men nu har man testat meph osv så..


Dosering och var köper jag den? Lik meph? Mer serotonin?
Citera
2017-04-12, 16:01
  #298
Medlem
Någon som har droppat 100mg en dag o 100mg dagen efter? Effekt?
Citera
2017-04-12, 18:17
  #299
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnOldman
Vi har bara haft en och samma batch alltid =)

För atn gäller det som alltid på 6-apb; HOLK HOLK HOLK och Benz = bästa. Man kommer inte kunna sova men bra som fan mår man under hela atn sålänge holken inte tar slut
Ja vill man ta semester i 3 dagar så funkar det säkert
Men vill man vara på banan hyffsat fort så är den jävligt hård.
Fortfarande väldigt hård AT for the high. Det där lät riktigt bra...

Ditt sätt att försöka dölja ATn och därmed öka försäljningen går i baklås
Citera
2017-04-16, 03:18
  #300
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Det är en hemsk at på 6-eapb, fy fan den varade senast för mig i två dagar. Och jag brukar sällan få at, jag brukar bara bli lite seg dagen efter. Dessutom fick jag hallucinationer när jag skulle sova ett dygn senare. Jag trodde nästan att det låg folk i min säng. Men det är värt att ta det ibland när man vill ha lite kul.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback