Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-02-17, 19:07
  #13
Medlem
wait what, går det att få försäkringspengar för psoriasis?

Jag har haft det sen dag 1 över hela kroppen, till och med ansiktet, runt ögonen, halsen. Ringer jag mitt försäkringsbolag och gör ett claim bara?
Citera
2015-03-28, 01:05
  #14
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Ja det ska du kunna få men det är mycket bilder, pappersarbete och läkarintyg m.m som skall skickas in.

Jag fick ut invaliditetsersättning från min hemförsäkring men det var låg så jag måste överklaga.
Citera
2015-04-27, 00:46
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nattraeven
wait what, går det att få försäkringspengar för psoriasis?

Jag har haft det sen dag 1 över hela kroppen, till och med ansiktet, runt ögonen, halsen. Ringer jag mitt försäkringsbolag och gör ett claim bara?
Ja, kontakta bolaget du har ev sjukförsäkring hos.
Citera
2015-08-04, 19:39
  #16
Medlem
Jag har psoriasis på mina händer/fingrar. Har haft det i tre år utan att det försvunnit. I dagsläget har jag stora sprickor som är ganska djupa och kan knappt röra på fingrarna utan att det spricker på nytt och även sårbildningar och halva handflatorna är skinnflåda typ.

Jag förstår att du inte kan svara för mig men, hur gick det för dig? Fick du något ersättning och isåfall hur mkt om man får fråga.

Mvh
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback