Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-10-21, 10:34
  #25
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emapti
edit; en scen hittade jag, men den minns jag inte alls: https://www.youtube.com/watch?v=tFAnco8980U

avsnitt 9:11 bild http://pics.imcdb.org/0is805/z1911b.7775.jpg

Han hade en scooter! Jag har inte drömt.
Den scenen ja, det var inte alls längesen det avsnittet gick. Det var dock inte seriens sista, var väl mer menat som en liten inblick i hur Doug skulle se ut i framtiden...
Citera
2015-10-21, 10:35
  #26
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Skulle inte förvåna mig om det slutade så nej...har nog inte ens sett sista avsnittet.

Men Kevin James behövde väl mer tid för sina roller i Adam Sandlers filmer. Där han fortsatt spela exakt samma roll som i den här serien; som tjock och lite korkad. Han har hittat sin plats i livet.


Tjocka skådisar blir väl lätt typecastade i sådana roller.

För mig att han spelade bad guy i den kortlivade serien Martial Law med Sammo Hung, osäker på om han visade upp några kampsportsskills men har för mig att han gjorde det.
Citera
2015-11-24, 09:28
  #27
Medlem
gato12s avatar
Fan vad Carrie är täbbt i täsan hela tiden...snyt dig kvinna!

För övrigt så har jag alltid trott att det var Kevin James (Doug) som sjöng introlåten men så var det ju inte...

Edit: Deacon skaffar en houseboy i form av en (vit) Spence. Hade nog inte varit lika aktuellt om en vit familj skaffat en svart houseboy...
__________________
Senast redigerad av gato12 2015-11-24 kl. 09:38.
Citera
2015-11-27, 13:54
  #28
Medlem
gato12s avatar
Jaha ja, nu har serien gått varvet runt och börjat från början...så både Carries (heta) syster och farsan bodde där från början...?
Citera
2016-02-08, 09:10
  #29
Medlem
gato12s avatar
I dagens avsnitt spelar Ben Stiller pappa till sin egen pappa (Arthur, eller Jerry Stiller).

Och William Hurt som psykolog. Hade inte väntat mig att en så seriös skådis skulle dyka upp här.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback