36 737 besökare online
858 325 medlemmar • 45 874 248 inlägg
Användarnamn 
Lösenord
Flashback Forum > Kultur & Media > Kändisskvaller
Svara på ämne
Ämnesverktyg
Tweetee
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 39an
Han är en riktigt sjuk jävel, Lyser tjackgubbe om honom lång väg!!
Sjukast måste ha varit när han skulle ha hängt sig ut från ett hotell i ett lakan och insmord i BAJS! Jag mår illa bara jag tänker på det. Han måste ju ha varit hög som f-n för att göra en sån sak. Så jäkla sjukt (om det är sant vill säga).

Förresten, är det någon som vet hur han har fått den där knölen han har i pannan? Om man tittar på bilder från några år sedan så var den mindre, så det verkar ju som om den växer. Man tycker ju att den borde gå att operera bort eller någonting.
Senast redigerad av Tweetee 2012-06-24 kl. 01:26.

Mr-Zen
Medlem
Torsten är igång igen..

http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle15059530.ab

Missbruk innan framträdande (igen) ?

Saltmatargatan4
Medlem
Jag fattar inte varför media håller denna snubbe under armarna? Jo, det skrivs om när han ställer till det för sig men framförallt accepteras han betydligt mer än vad som är nödvändigt. Sen har vi ju andra som tex Plura där t.o.m SvD nyligen gjort en stor intervju med honom. Två gubbar som borde ignoreras!

cookie777
Medlem
cookie777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 39an
Han är en riktigt sjuk jävel, Lyser tjackgubbe om honom lång väg!!

Skulle snarare tippa på att han brukar substanser med motsatt effekt
http://upprop.nu/AZRZ
http://upprop.nu/NXEJ

mhmh
Medlem
Någon som var i Gränna igår och kan redogöra för vad som hände?

LuminorBase
Medlem
LuminorBases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cookie777
Skulle snarare tippa på att han brukar substanser med motsatt effekt

Han tjatar förvisso om sitt morfinmissbruk, men jag är ganska säker på att det var kokain han körde på efterfesten jag var med på. Och jag har vänner som suttit och festat med både han och Persbrandt.

JustMe2
Medlem
http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=5175307

Någon som var i Gränna och filmade Flincken in action?
Sedan undrar man ju lite vad som hände i Västervik... Har hört att folk som var där var rejält missnöjda och ville ha pengarna tillbaka.

Det är lite ironiskt när man hör folk säga "han har nog börjat knarka igen" och "han har fått återfall". Herregud, jag är ganska säker på att han aldrig har slutat. Det är glasklart för alla som till exempel sett vissa intervjuer från melodifestivaltiden. Det är ju uppenbart att människan är påverkad av någonting.

Snart hittar väl någon stackaren sovandes i ett skyltfönster igen. Tragiskt.
Senast redigerad av JustMe2 2012-07-03 kl. 01:26.

Hiitsme
Medlem
Det kunde dock ha varit rätt roligt att se farbror Flinck strippa.
Gör inte idag vad du kan skjuta upp imorgon.
Åsikten är fri.

Ronille
Medlem
Ronilles avatar
Har en kompis som jobbar för SR och var på plats i Gränna. Han var hög som ett hus. Sjöng en sång och sedan kom de och lite fint tyckte att nu räcker det.

Då hade han börjat orera om rövknull etc så pensionärerna satte medhavda matsäckar i halsen. Frågan är väl varför hans management inte stoppade honom innan och avstyrde medverkan.

Tydligen hade han varit rätt okej när han anlände till Gränna, vanligt Thorsten-flummig. Men han hade väl dragit i sig lite när han var där och resultatet blev ju därefter.

JustMe2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mhmh
Någon som var i Gränna igår och kan redogöra för vad som hände?
Enligt en tjej som var i publiken och som har skrivit på Thorstens hemsida, så talade han vimsigt om sitt drogmissbruk i minst en kvart. Han tog också den manlige allsångsledaren på baken och frågade denne om han ville ha ett rövknull. Sedan bad han att allsångsledaren skulle ta honom på baken också.
När han sjungit färdigt sin låt började han hoppa runt som ett litet barn, tog sig själv mellan benen och frågade publiken om han fick klä av sig naken, med mera.
Senast redigerad av JustMe2 2012-07-04 kl. 21:00.

swimmingpool
Medlem
swimmingpools avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustMe2
http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=5175307

Någon som var i Gränna och filmade Flincken in action?
Jag undrar också om detta finns på film eller ljud någonstans?

Hiitsme
Medlem
Vi kanske dock skall vara lite glada över att han inte betedde sig så i melodifestivalen som han vägrade ställa upp i för några år sedan men som tycktes passa nu.
Gör inte idag vad du kan skjuta upp imorgon.
Åsikten är fri.

Svara på ämne
Topp Dela »