Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-28, 01:23
  #1
Avstängd
Står att jag ej har ett nätverkskort.. hur installerar jag ner ett nätverkskort till datorn? Internet funkade innan va borta någon timma o nu står det detta.. vad är problemet?
Citera
2013-12-28, 01:51
  #2
Medlem
Nätverkskort är inget du laddar ner. Det är ett kort du kan sätta i datorn, vanligtvis så finns det dock inbyggt i moderkortet. Eftersom ditt internet fungerade innan måste något vara fel på ditt nätverkskort. Har du testat att starta om och installera drivrutiner?
Citera
2013-12-28, 02:11
  #3
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av voltio
Nätverkskort är inget du laddar ner. Det är ett kort du kan sätta i datorn, vanligtvis så finns det dock inbyggt i moderkortet. Eftersom ditt internet fungerade innan måste något vara fel på ditt nätverkskort. Har du testat att starta om och installera drivrutiner?

Har testart o startat om bara men funkar ej.

Vilka drivrutiner är det som ska laddas ner då? - svårt att ladda ner då jag ej har internet på den datorn...
Citera
2013-12-28, 02:28
  #4
Medlem
dobbelinas avatar
skriv in devmgmt.msc i sökfältet och starta appen.
Gör sen en screenshot och posta länk så man kan se ifall där finns gula trianglar.

Namn på datorn samt system är bra info också.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback