Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2014-01-13, 23:52
  #25
Medlem
eftersom du redan erkänt gör du bäst i o trycka på eget bruk, skadar inte o slänga in att du inte vill beblanda dig med "kriminella" säljare osv sån bullshit, folk har fått dags böter för bra mycket mer än 2 plantor.
Citera
2014-01-14, 13:26
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buddowski
eftersom du redan erkänt gör du bäst i o trycka på eget bruk, skadar inte o slänga in att du inte vill beblanda dig med "kriminella" säljare osv sån bullshit, folk har fått dags böter för bra mycket mer än 2 plantor.


jag fick samhällstjänst för 140 plantor, trotts att jag är dömd för mycket grovare i danmark, så ja det ger inget annat än lite böter
Citera
2014-01-14, 16:14
  #27
Medlem
HoAmAjs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awksel
Tullen hittade frön som jag beställde. Sen skickade dom vidare fröna och väntade 3 veckor innan dom slog till
Hmm, så får de inte göra. Fröna räcker inte för husrannsakan enbart. Inget annat?
Citera
2014-01-14, 22:36
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoAmAj
Hmm, så får de inte göra. Fröna räcker inte för husrannsakan enbart. Inget annat?
låter som ett övertramp, kunde ju varit fågelfrö
Citera
2014-01-14, 23:26
  #29
Medlem
rootswallers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoAmAj
Hmm, så får de inte göra. Fröna räcker inte för husrannsakan enbart. Inget annat?
TS kanske var "känd sedan tidigare" ?
Citera
2014-01-15, 00:13
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HoAmAj
Hmm, så får de inte göra.
kände det också, uppsåt till brott eller vad det heter?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback