Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-12-18, 16:31
  #505
Medlem
asdfarns avatar
För att bidra lite mer till tråden så är Åbro 7.3 favoriten, smakar illa ibland men oftast helt okej. Arboga 10.2 är för starkt men mina pungkulor har inte riktigt trillat ner än heller.

Brukar dricka en 6-8 stycken sen är man riktigt go i huvudet.
Citera
2020-12-18, 20:44
  #506
Medlem
Sladdarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uppisnoken
Hur dricker ni dessa egentligen? Jag köpte 4st arboga 10.2% för en månad sedan som ett experiment, jag blev rent ut sagt skitfull och mådde för jävligt dagen efter.

Hur fan är det tänkt att man ska dricka denna häxbrygd?

En wirre flaska med max 4 st 7.2 funka bra.

Man tar sig en sip whisky kvarting som är lite utblandad i vatten sen finlirar man med 7.2 max 4 st.
Blir en mysig berusning
Citera
2021-01-03, 17:56
  #507
Medlem
Svinuss avatar
för all annan öl smakar vatten och vem fan vill dricka sån skit som man mår dåligt av
starkt ska det va
Citera
2021-08-26, 19:48
  #508
Medlem
Gosifs avatar
7.5or är fint! Dock upptäckte jag för några helger sen att jag inte blev berusad av tre 7.5or.. Tog ett uppehåll på ett halvår och efter det verkar det inte fungera att bli mysig och känna ruset i kroppen.. Testade även sprit...

Fattar inte, jag blir trött men inte den där kicken när jag får gåshud efter första klunken..

Kanske har att göra med min flatline...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback