Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-26, 11:10
  #1
Medlem
Köpte en HP envy 4500 all in one skrivare som jag kört cd-skivan med drivrutinerna på, min privata lap-tip är en hp Pavilion g7 med win 7 64 bits system..Det går inte att connecta via wireless..Skrivaren känner av nätverket och får fram rätt ip nummer.Men "installationen misslyckades" säger datorn när jag ska installera..Och när jag ska ansluta usbkopplingen så plingar det till i datorn men det blir ingen "grön bock" i rutan som visar att anslutningen mellan datorn och skrivaren är ok..Har kört win uppdate och har de nyaste programvarorna.

Det enda som kommer upp i listan över skivare och andra enheter är scannern..Det går att scanna från skrivaren till datorn..Men skrivare går inte att installera.

Det anmärkningsvärda är att jag har en dell jobb-lap-top med win 7 64 bit system och körde den installationsskivan på, och den kände av usb-koppingen direkt. Och funkade att skriva ut md.

Tacksam för hjälp !

#Problem #HP envy 4500
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback