Haha, är själv lika mycket muslim som du är kristen dvs. delar vissa värdegrunder eller rättare sagt. Har växt upp under sådana förhållanden. Gjorde lumpen 2004 som pansarskytte. Har aldrig stött på så många "Hur kommer det sig att du kan så bra svenska? Är du adopterad?".

Dock var det jävligt kul, för man träffade så mycket tvättäkta dårar där. Ja, dårar från alla samhällsklasser. En del från Rosengård som spelade allan ballan, som man rykte ihop med ibland och en del smygrassar från diverse små bonnhålor i pitoreska Skåne.
Äsch, summa summarum är att det är jämnt fördelat. Störde mig lika mycket på zigenarna från Rosengård som bönderna från skithålorna som bölade för minsta lilla "icke-pk"-uttalande från officerarna. Frågan som egentligen borde ställas är: Vad fan har hänt med det här landet? Allt är PK, man får inte höja handen och vuxna respekteras inte. Hade det varit krig i detta land, vilket är lika sannolikt att jag kan klämma ut hårstrån mitt kala huvud, så vet jag att jag inte hade velat vara stridspartner med hälften av idioterna som gör lumpen.