Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-01-01, 16:31
  #2881
Medlem
Sverigegrabbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Motivator
Är porr fortfarande lika attraktivt efter att ha varit avhållsam i ett helt år? Ser fram emot dina tips i 2015-tråden.

Nej du blir mer sugen på riktig vara dvs sex med riktiga tjejer.
2015-01-06, 19:13
  #2882
Medlem
Hur många var det som klarade hela vägen?
2015-01-06, 23:49
  #2883
Medlem
Stonedboys avatar
Jag klarade mig. Har inte dragit nåt ännu faktist. Få se om det finns läge för det nån dag.

Sex är mer intressant
2015-01-07, 11:53
  #2884
Avstängd
Gick åt helvete för mig iaf. men 2015 blir en walk in the park, det känner jag på mig.
2015-01-09, 11:04
  #2885
Medlem
Ratis avatar
Tur att jag inte ställde upp på detta. Det hade blivit fail redan efter 40 minuter in i det nya året.
2015-01-10, 14:16
  #2886
Medlem
adagios avatar
Ni som avstått runkande/knullande 2014/en längre tid, har det påverkat era testoronnivåer tror ni? Tänker på om ni haft lättare/gått snabbare att skaffa ansenlig skäggväxt, eller om det blivit lättare att bygga muskler (om ni gymmar dvs, högre testosteron = lättare att bygga muskler).
2015-01-10, 19:02
  #2887
Medlem
Stonedboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adagio
Ni som avstått runkande/knullande 2014/en längre tid, har det påverkat era testoronnivåer tror ni? Tänker på om ni haft lättare/gått snabbare att skaffa ansenlig skäggväxt, eller om det blivit lättare att bygga muskler (om ni gymmar dvs, högre testosteron = lättare att bygga muskler).


Tror nivåerna har blivit förhöjda. Har märkt att skägget är kraftigare nu och hårdare. Allmänt så mår man bra. Är inte lika känslig som jag var innan. Man bryr sig inte i om oviktiga saker. Rösten har ändrats en del, blivit mer mörk och lugn.

Tränar inte direkt, men har blivit kraftigare och hårdare kroppsmässigt på nåt vis. Det har kommit dom senaste månaderna. Så det har helt klart med uppehållet att göra.
2015-01-14, 21:17
  #2888
Medlem
adagios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stonedboy
Tror nivåerna har blivit förhöjda. Har märkt att skägget är kraftigare nu och hårdare. Allmänt så mår man bra. Är inte lika känslig som jag var innan. Man bryr sig inte i om oviktiga saker. Rösten har ändrats en del, blivit mer mörk och lugn.

Tränar inte direkt, men har blivit kraftigare och hårdare kroppsmässigt på nåt vis. Det har kommit dom senaste månaderna. Så det har helt klart med uppehållet att göra.
Jädrigt intressant detta. Har du några tips till de som försöker avstå?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback