Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-24, 03:33
  #1
Medlem
grondans avatar
Hej Flashback!
Då jag och många andra inte han vara med på förra årets tävling/experiment, så tar jag initiativet att starta en ny för det kommande året!

Utmaningen är att man ska avstå ifrån att onanera under hela 2014! Jag själv tycker att jag gör det för ofta och kan lika gärna använda den tiden (och ibland pengar) på bättre saker.

Denna tråden ska vara en tråd där alla som är med i utmaningen samlas å snackar om hur det är att "hålla sig", att peppa varandra till å klara målet, och att diskutera å ha en rolig utmaning helt enkelt.

Nedanför är regler/info

Denna tråden kommer vara nästan exakt likadan som förra årets tråd förutom en sak.
Detta året får tjejer delta! Så hoppas det finns många tjejer som vill hänga på så kanske det blir ännu mer intressanta och annorlunda inlägg än det var detta året!

Så vilka är med mig?! Nu kör vi!

2013-tråden: (FB) Experiment, inte runka under hela 2013, join in!

Meddela i PM till grondan, trådstartaren, att ni fortfarande är kvar i tävlingen/experimentet sista veckan varje månad.
//Moderator
__________________
Senast redigerad av gutegirl 2014-01-22 kl. 09:32. Anledning: lagt till info i samråd med grondan
2013-12-24, 03:35
  #2
Medlem
TheGamers avatar
Jag är gärna på, dock det där med sex kommer bli väldigt lätt för de som vill fuska och gå runt hela systemet - rekommenderar att köra 100% "vitt", d.v.s inget sex, ingen onani, ingen avsugning o.s.v.
2013-12-24, 03:37
  #3
Medlem
EMUs avatar
Jag är på i alla fall...
2013-12-24, 03:38
  #4
Medlem
kewkakewlas avatar
Jag är med på mina villkor... tömma krigarn en gång i veckan måste man ju få göra iaf om man inte fått till det
2013-12-24, 03:38
  #5
Medlem
EMUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kewkakewla
Jag är med på mina villkor... tömma krigarn en gång i veckan måste man ju få göra iaf om man inte fått till det


Fast då fuskar du ju...
2013-12-24, 03:44
  #6
Medlem
C-3POs avatar
Jo men visst, jag är med.
2013-12-24, 03:45
  #7
Medlem
UpMagiCs avatar
Spännande, jag hoppar in!
2013-12-24, 03:48
  #8
Medlem
Inte ens nån ide att försöka för mig, har ingen flickvän för tillfället så ni skulle få läsa i aftonbladet om en kille som mystiskt exploderade efter nångra veckor...
2013-12-24, 03:50
  #9
Medlem
Där försvinner min nyårs runk.
2013-12-24, 03:51
  #10
Avstängd
Jag har försökt och rekordet blev 3 dagar eller nåt... fruktansvärt svårt när tonårshormonerna finns kvar än

Och om jag inte hade runkat skulle det nog blivit katastrof och jag hade våldtagit någon...
2013-12-24, 03:53
  #11
Medlem
grondans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Jag är gärna på, dock det där med sex kommer bli väldigt lätt för de som vill fuska och gå runt hela systemet - rekommenderar att köra 100% "vitt", d.v.s inget sex, ingen onani, ingen avsugning o.s.v.

Man kan ju ha personliga extra regler med för att göra utmaningen svårare för en själv, men jag tänkte mer på att målet på tävlingen var att man skulle sluta runka å ta på sig själv (sluta kolla porr t.ex) etc. och istället söka sig till kvinnor/sin brud å ta hand om dem istället.

Eller är det bara jag som känner mig patetisk ibland när man betalat en jävla cambrud att visa pattarna så man ska kunna komma...
NÄ! För mig blir det ändring på det här i alla fall!
2013-12-24, 03:56
  #12
Medlem
grondans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 30cmfbslane
Där försvinner min nyårs runk.

Innebär det att du är på?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback