Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-22, 19:19
  #1
Medlem
StonedSwedes avatar
Du är en pianist som ska göra comeback, du har överjävlig scenskräck. Inte nog med det, du måste också spela varje not korrekt, annars skjuter John Cusack dig i huvudet med en sniper.

Påminner ju mycket om Phone Booth, men kan säkerligen bli bra! Spännande om inte annat.

Trailer:
https://www.youtube.com/watch?v=A-TRi1OdQ4Y
__________________
Senast redigerad av StonedSwede 2013-12-22 kl. 19:27.
Citera
2014-02-18, 23:12
  #2
Medlem
slowjamzs avatar
Så, någon som sett denna än? Blir nog morgondagens film, tror det kan bli riktigt bra!
Citera
2014-02-18, 23:27
  #3
Medlem
StonedSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slowjamz
Så, någon som sett denna än? Blir nog morgondagens film, tror det kan bli riktigt bra!

Njaeeaeee... Elijah Wood är riktigt bra, och fotot är strålande, men allt annat är bara fånigt och dåligt. Tyvärr.
Citera
2014-02-18, 23:37
  #4
Medlem
Soulsurfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonedSwede
Njaeeaeee... Elijah Wood är riktigt bra, och fotot är strålande, men allt annat är bara fånigt och dåligt. Tyvärr.
Musiken av Reyes är knappast dålig. Utmärkt thrillermusik. Förmodligen den bästa renodlade thrillermusiken 2013? Kommer inte på någon annan som slår den i den genren för 2013, men kanske finns någon dold pärla som jag inte har hört eller minns.
Citera
2014-02-19, 00:00
  #5
Medlem
StonedSwedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soulsurfer
Musiken av Reyes är knappast dålig. Utmärkt thrillermusik. Förmodligen den bästa renodlade thrillermusiken 2013? Kommer inte på någon annan som slår den i den genren för 2013, men kanske finns någon dold pärla som jag inte har hört eller minns.

Kommer inte ens ihåg musiken, utöver orkestergrejset (eller vad fan det nu kallas haha) då..
Citera
2014-02-19, 13:29
  #6
Medlem
Rakiis avatar
Tänkte ge denna en chans idag, skjutit upp på det i ett par veckor då premissen inte riktigt lockar mig och Phone Booth gillade jag aldrig heller. Elijah Wood och John Cusack är dock två skådespelare som jag litar på men kommer gå in med svaga förhoppningar.
Citera
2014-02-19, 20:08
  #7
Medlem
slowjamzs avatar
Helt OK! Dock ingen film som tar sig in på topplistan över årets bästa rullar.
Dock en positiv överraskning tycker jag allt! Håller med om att fotot är riktigt bra men i övrigt håller det inte riktigt hela vägen.
Citera
2014-04-13, 14:17
  #8
Medlem
Rob.Mooneys avatar
Släpptes på dvd i dagarna så blir väl att ladda ner och se vad det är för något.
Citera
2014-04-24, 01:15
  #9
Medlem
Rob.Mooneys avatar
Den var okej, lite konstigt story bara. Dock var musiken väldigt bra!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback