Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-11-20, 19:40
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Då är det mer bögvarning om du, efter att ha snaskat klitta, vill knulla henne i rumpan

Hahaha
mjo jag gillar att vara överallt!!
Men nej inte just den gången blev det inget backdoor.
Citera
2017-11-20, 21:41
  #50
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Trådar sammanfogade och ursprungstrådens rubrik är ändrad från "ligga med en tjej som har stor klitta?" till "Att tända på/ligga med tjej med stor klitoris [/Mod.]".

/Mod.
Citera
2017-11-21, 08:58
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
En stor klitta är fint. Jag går också i gång på det. Har själv haft en tjej med en klitta som var i storleksordningen av översta leden på lillfingret. Hon var heller ingen gymbrud utan helt normal.
Och det finns inget bögigt med att tända på det. Då är det mer bögvarning om du, efter att ha snaskat klitta, vill knulla henne i rumpan


det er vel aldri feil med litt buttstuff ?
Citera
2017-11-23, 00:21
  #52
Medlem
CaptainBlueshearts avatar
Stor klitoris betyder stimulans vid missionärsställningen. Lätt att få gemensam orgasm utan krångel.
Men helst inte större än ett blåbär.
Citera
2017-11-23, 12:19
  #53
Medlem
storraps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainBluesheart
Men helst inte större än ett blåbär.
Amerikanskt eller svenskt blåbär?
Citera
2017-11-23, 15:50
  #54
Medlem
HepatitBerits avatar
Hur stor är egentligen en "stor" klitoris? Det enda svaret vi nyfikna fick var en bild på något som mer liknade en avlång skev snopp. 😂
Citera
2017-11-26, 22:42
  #55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepatitBerit
Hur stor är egentligen en "stor" klitoris? Det enda svaret vi nyfikna fick var en bild på något som mer liknade en avlång skev snopp. 😂

Bra fråga.
Det var ju inte alls något sånt jag såg. Den bilden var nästan en penis.

Det var mer så:

https://goo.gl/images/NBuQeA

För övrigt väldigt svårt att hitta faktiska bilder på detta. Men finns en del porr har jag upptäckt nu.
Vissa kvinnor får det av anabola steroider, och vissa av andra hormonella tillstånd, medfött eller åldern.

Börjar undra om det inte är en helt normal variant av en klitta som ingen vet om.... kan ju inte vara så att alla tjejer går runt därute med mikroklitoris som knappt syns?

Penisar är så olika, varför skulle klitoris vara identiskt på alla?
Citera
2017-11-28, 15:37
  #56
Medlem
HepatitBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Givit
Bra fråga.
Det var ju inte alls något sånt jag såg. Den bilden var nästan en penis.

Det var mer så:

https://goo.gl/images/NBuQeA

För övrigt väldigt svårt att hitta faktiska bilder på detta. Men finns en del porr har jag upptäckt nu.
Vissa kvinnor får det av anabola steroider, och vissa av andra hormonella tillstånd, medfött eller åldern.

Börjar undra om det inte är en helt normal variant av en klitta som ingen vet om.... kan ju inte vara så att alla tjejer går runt därute med mikroklitoris som knappt syns?

Penisar är så olika, varför skulle klitoris vara identiskt på alla?

Precis! Sen är för det mesta allt relativt, vad som är litet för en person kan vara stort för en annan.

Däremot tror jag att jag skulle anse att en klitoris på 2 cm i omkrets, tillhör storleken XL, haha (men vad vet jag) Dock är det definitivt inget onormalt att ha den storleken heller.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback