Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-04-25, 20:42
  #169
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konika
Varför får man inga tider hur mycket det skiljer när de ringer. Det är klippt som det är på sekunden men kanske är det 30 min...
Exakt samma löjliga upplägg denna vecka. Klippt som om det bara skiljer sekunder mellan lagen när de når fram till civilisationen.
Citera
2017-04-25, 22:34
  #170
Medlem
Svampspors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Exakt samma löjliga upplägg denna vecka. Klippt som om det bara skiljer sekunder mellan lagen när de når fram till civilisationen.

Jag misstänkte att det skulle återupprepas, så jag lät bli att titta. Tror producenterna verkligen att tittarna köper detta tramsiga upplägg varje vecka?
Citera
2017-04-25, 22:46
  #171
Medlem
Upplägget upplevs som dramatiskt då det skall likna en sportprestation. Då vill man faktiskt se hur det gick, inte en dramatisering av hur det gick.
Citera
2017-04-26, 20:09
  #172
Avstängd
Stukatjs avatar
Tycker hela tävlingen känns riggad. Hur troligt är det egentligen att det alltid är laget som startar 30 minuter efter som når civilisation först liksom?
Citera
2017-05-22, 09:05
  #173
Medlem
Solklart riggat.. på riktigt det är inte möjligt att en mager tant kan hålla jämna steg dag ut och dag in med elitidrottande män.. och inte vilka män som helst, det är världselit och det är nyligen de la av. Omöjligt, vägrar tro på det oavsett bevis som läggs upp. Hon hade till och med magsjuka i en etapp men höll jämna ändå om man ska tro produktionen. Trist, för programidén är ju bra..
Citera
2017-05-23, 21:00
  #174
Moderator
Dr Kings avatar
Foppas tävlingsskalle är sig lik. Lika sur när han åkte ur nu som den legendariska gången då Modo nyss hade förlorat SM-finalen och Foppa skulle ge domaren Börje en stor fet smäll.

Nu håller man på Patrik i finalen.
Citera
2017-05-31, 00:23
  #175
Medlem
MrSokratess avatar
Välförtjänt vinnare för att uttrycka sig milt.
Citera
2017-05-31, 20:58
  #176
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSokrates
Välförtjänt vinnare för att uttrycka sig milt.
Otroligt välförtjänt vinnare ja. Knut drog det största lasset i samtliga vandringar som det norska laget vann. Snabbast på eldprovet i finalen och gick sedan dessutom både längst och med bäst riktning.
Citera
2017-06-02, 21:23
  #177
Medlem
Ja, absolut välförtjänt vinnare får man säga. Knut var klart bäst.

Vad hände med Riise förresten? Jag missade början på det avsnittet han försvann i. Helt plötsligt så var han bara borta.
Citera
2017-06-04, 13:59
  #178
Medlem
Alltså! Tävlingen där de skulle gå så långt som möjligt, gissa hur långt de gått och inte avvika från söderriktning. Varför stegade de inte bara 10 meter i söder och sen gissade på att de gått 10 meter. 5 + 5 + 1 poäng. Garanterad vinst men dålig tv. Tycker det är tråkigt när program har såna plot-holes.
Citera
2017-06-04, 17:27
  #179
Medlem
MrSokratess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av terribilis
Ja, absolut välförtjänt vinnare får man säga. Knut var klart bäst.

Vad hände med Riise förresten? Jag missade början på det avsnittet han försvann i. Helt plötsligt så var han bara borta.

Fick problem med ryggen efter en fördelstävling så Anette fick komma tbax.

Citat:
Ursprungligen postat av Suddaminen
Alltså! Tävlingen där de skulle gå så långt som möjligt, gissa hur långt de gått och inte avvika från söderriktning. Varför stegade de inte bara 10 meter i söder och sen gissade på att de gått 10 meter. 5 + 5 + 1 poäng. Garanterad vinst men dålig tv. Tycker det är tråkigt när program har såna plot-holes.

Haha, ja det hade ju varit komiskt.
Citera
2018-07-30, 20:06
  #180
Medlem
DyslexiKungens avatar
Jag läste nu att Foppa sörjer Vibeke Skofterud, javisst, jag såg alla avsnitten och minns henne i programmet där nu

Detta är ju tragiskt som bara den...

https://www.aftonbladet.se/sportblad...ycket-tragiskt

Citat:
Peter ”Foppa” Forsberg umgicks med norskan i fyra veckor under en tv-inspelning och sörjer henne.

– Mycket tragiskt, lider med nära och kära, säger hockeylegendaren.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback