Flashback bygger pepparkakshus!
2013-12-22, 02:03
Medlem
Brutosauruss avatar
Det enda jag gör om dagarna är att sitta fastklistrad framför min dator och jag tycker att det är förbannat tråkigt och jag vet inte vad jag ska göra istället.

Jag är rädd för människor och jag vågar aldrig träffa någon, dom hatar mig och jag är inte intresserad av dom.

Vad ska jag göra?
Citera
2013-12-22, 02:07
Medlem
KiMp4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brutosaurus
Det enda jag gör om dagarna är att sitta fastklistrad framför min dator och jag tycker att det är förbannat tråkigt och jag vet inte vad jag ska göra istället.

Jag är rädd för människor och jag vågar aldrig träffa någon, dom hatar mig och jag är inte intresserad av dom.

Vad ska jag göra?

Jag har lite samma problem, men har börjat komma ut förbannat mkt sen jag upptäckte spelet Turf
Om du gillar att röra på dig rekommenderar jag det

www.turfgame.com
Citera
2013-12-22, 02:22
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:

Vad ska jag göra?
Skaffa dig ett jobb är inte en dum ide' va?
Citera
2013-12-22, 02:52
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:

Vad ska jag göra?
1) Har alla sagt att de hatar dig?
2) Har nån sagt att du måste hänga med folk om du går ut?!? Det går utmärkt att vara ute själv.
Citera
2013-12-22, 03:02
Medlem
knullklassons avatar
Kan du inte skaffa en lång, svart läderrock och hög hatt och sen bara gå runt på stan och se allmänt creepy ut?
Citera
2013-12-22, 03:52
Medlem
Kalle-Swartss avatar
Köp en synth, lär dig spela, lär dig läsa noter. Ta ut Dr Wily (http://www.youtube.com/watch?v=WJRoRt155mA ) spela låten, posta på youtube med kvitto signerat av dig. Så ska jag betala din synth (högst 2000:-)

Vassego, här har du ett quest som kommer ta en del av din tid, du kommer dessutom att lära dig spela ett instrument och det kommer i slutändan inte ha kostat dig ett skit.

Och om jag inte håller mitt löfte om betalning, kom igen, du kan spela Dr Wily på synth.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in