Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-20, 16:29
  #1
Medlem
Hellou ska Flyga till finland och undrar hur jag får med allting om max vikten är 23 kg incheckat. in på plan 8 kg. Har med mig 9 kg kläder ska vara där längre tid pga (lumpen) o Hur i hellsveettee får jag med allting? man blir ju depp måste ha med dator jäveln så man kan softa på den på helger lov osv och några bra tips på hur man packar ned delarna på bästa sätt utan att dom går sönder. tack i för hand! =)

ps: Skärmen ska också med den väger cirka 5.2 kg. och Datorn 8 kg med alla delar i.
Citera
2013-12-20, 16:32
  #2
Medlem
ganglere2s avatar
Första förslaget som dyker upp är att skaffa en bärbar. Sedan så undrar jag om datorn är tänkt att ställa upp hos någon släkting el.likn? I logementet lär det nog inte gå bra.
Annars så för att undvika vikt i planet så kanske att skicka en del grejer med post kan vara ett alternativ? Kläder t.ex. som inte är ömtåliga. Eller åk färja.
Citera
2013-12-20, 16:37
  #3
Medlem
Hfuhruhurrs avatar
Eller så betalar du extra för få ta med dig mer.
Citera
2013-12-20, 16:38
  #4
Medlem
Bärbara datorer är så värdelösa kostar mycket och prestandan suger.. datorn ska stå hos fassan där ja kommer vara på fritiden. biljetten är betald och åker på måndag efter middag. men men kanske man skulle kunna skicka kläderna via posten och försöka lösa datorn in på planet eller något...
Citera
2013-12-21, 19:19
  #5
Medlem
toby79s avatar
Köp kläderna i Finland så får du med tangentbord och mus också.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback