• 4
  • 5
2013-12-30, 20:25
Avstängd
Rackham.den.Rodes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Detta är anledningen till varför ni aldrig tar er förbi det stadium där ni kallas för just korkade. Det jag märkt i mina debatter med er är att ni mest saknar utbildning och en förmåga att koppla ihop olika resonemang. Visst finns det några mer pålästa som mer vilar sig mot någon sorts andlig metafysisk idealism i sin oförmåga att förklara saker och ting på ett rationellt och vetenskapligt sätt.

Och därför har den högutbildade autonoma vänstern lyst med sin frånvaro i cirka hundra år. Var är alla ni högutbildade slagskämpar?
Citera
2013-12-30, 20:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Detta är anledningen till varför ni aldrig tar er förbi det stadium där ni kallas för just korkade. Det jag märkt i mina debatter med er är att ni mest saknar utbildning och en förmåga att koppla ihop olika resonemang. Visst finns det några mer pålästa som mer vilar sig mot någon sorts andlig metafysisk idealism i sin oförmåga att förklara saker och ting på ett rationellt och vetenskapligt sätt.

1 Stämmer inte.
2 Vad skulle det vara för fel med arbetarklass med liten utbildning? Med vilken rätt ser ni ner på dem? Jag troddeni ville ha deras stöd (även om ni aldrig får det)?
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback