Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-19, 00:07
  #1
Medlem
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article18050228.ab

Man hittad död i bil - polisen misstänker mord

En 18-årig man har hittats död i en bil utanför Landskrona.
Polisen har gripit en 47-årig man misstänkt för mord eller dråp.
18-åringen hittades vid 17-tiden på onsdagen i en bil strax söder om Glumslöv i Landskrona kommun.
Polisen misstänkte att ytterligare en person befunnit sig i bilen och sökte i området.
Vid 22.30 greps en 47-årig man misstänkt för mord alternativt dråp.
Citera
2013-12-19, 00:21
  #2
Medlem
Missing people gick vid 23.00-tiden ut med en skallgång i Glumslöv efter en man, 47år gammal.

Men det säger jag inte att sakerna har ett samband. Men i ett litet område som Glumslöv...
Citera
2013-12-19, 00:24
  #3
Medlem
Grodan42s avatar
Nu är det bara en personlig åsikt men jag tycker att det är skit att MP ber om frivilliga för att leta efter eventuellt nyblivna mördare! Har jag kommit till upp samlingsplatsen och fått reda på den bakgrunden hade jag gått hem!
Citera
2013-12-19, 00:28
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grodan42
Nu är det bara en personlig åsikt men jag tycker att det är skit att MP ber om frivilliga för att leta efter eventuellt nyblivna mördare! Har jag kommit till upp samlingsplatsen och fått reda på den bakgrunden hade jag gått hem!

Då han enligt polisen blev gripen innan skallgången började så kan helt enkelt informationen inte nått ut än?

MSP gick ut 45min efter och berättade att det var avslutat. Jag avråder dig därför att börja slå på djungeltrumman.
Citera
2013-12-19, 00:49
  #5
Medlem
Ingen Landskronabo som kan fördjupa oss i ämnet. Vem är det som har dött och kopplingar till mordet.
Citera
2013-12-19, 00:53
  #6
Medlem
SJC881

Är regnumret på bilen som syns i artikeln.
Citera
2013-12-19, 00:53
  #7
Medlem
Labil knäppgök som försvunnit, missing people går ut med efterlysning och annordnar skallgångskedja.
Den försvunne får en flipp av något slag och tar kål på 18åringen tämligen planlöst.

att han inte tagit sig mer än nån km på 5 timmar och vad det verkar inte försökt gömma sig (gissar här) talar ju lite för att det inte riktigt skulle vara planerat kan jag tycka spontant.

Men ovanstående är bara vilt spekulerat.
Citera
2013-12-19, 01:01
  #8
Avstängd
smålandtintins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fruchtdrink
SJC881

Är regnumret på bilen som syns i artikeln.
Bilen är registrerad på en Jonas Persson, Landskrona, så det känns rimligt.
Observera att det ännu absolut inte är bekräftat att detta är mördaren!
Citera
2013-12-19, 01:02
  #9
Avstängd
smålandtintins avatar
Om MPS visste att han var misstänkt för mord har antingen de eller polisen skitit i det blå skåpet.
Citera
2013-12-19, 01:03
  #10
Medlem
Minimois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Om MPS visste att han var misstänkt för mord har antingen de eller polisen skitit i det blå skåpet.

Är det säkert samme man?

MPS letade efter både Holger och Tuula...
Citera
2013-12-19, 01:03
  #11
Medlem
Maxipower1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Bilen är registrerad på en Jonas Persson, Landskrona, så det känns rimligt.
Observera att det ännu absolut inte är bekräftat att detta är mördaren!

Känns mkt rimligt då han är 47 år.Samt äger en Opel

http://www.ratsit.se/19660812-Hans_J...J0swK9rfjvCx-8

Om det är den personen som är gripen vill säga
__________________
Senast redigerad av Maxipower1 2013-12-19 kl. 01:06.
Citera
2013-12-19, 01:05
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Bilen är registrerad på en Jonas Persson, Landskrona, så det känns rimligt.
Observera att det ännu absolut inte är bekräftat att detta är mördaren!

Absolut. En logisk hypotes borde då inte utesluta att BO även då är ifrån Landskrona.

Tydligen ska bilen ha varit väldigt nedgången och sunkig. Om det nu är till någon vidare information.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback