Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-12-18, 19:33
  #1
Medlem
Vilka av dom 3 begår mest brott och vilka har störst gäng i södra stockholm?
Citera
2013-12-18, 19:46
  #2
Medlem
Skuggvarelses avatar
Beror väl på farliga för vem. För rådande regim, militanta vänsterradikaler och kriminella blattar är Svenska motståndsrörelsen mest farliga. För Svenska motståndsrörelsen är regim, militanta vänsterradikaler och kriminella blattar mest farliga (inte katten är det pensionärerna i Kärrtorp liksom). Regim, militanta vänsterradikaler och kriminella blattar är liksom samma oheliga geggamoja som faller pladask på dig och kletar ner dig om du inte aktar dig när du är ute på oskyldig nazistpromenad i ditt kvarter. Jävligt kladdigt.
Citera
2013-12-18, 19:53
  #3
Medlem
Så om jag är med i SMR så är det SMR som går till attack mot icke svenskar, men om jag är med i AFA så är det nazisterna som är målet liksom? det som hände igår därför jag frågar.

Båda sidorna sprängen bilar, målar sönder allts osv?

AFA och Revfront has väll samarbete som SMR och Svenskarnas parti?
Citera
2013-12-18, 20:10
  #4
Medlem
UncleBerts avatar
Kan tänka mig att enskild person i SMR kan anses som "farligare". De har åtminstone mer stake. Sen är bögarna i rödingklubben förmodligen fler och dummare vilket gör de också farliga.

10 mot 10 så skulle det röda röding blodet att flyta längst Södermalms gator men nu är det ju sällan på lika villkor.
Citera
2013-12-18, 20:28
  #5
Medlem
RF har även kopplingar till olika kriminella gäng så dom kan väl ses som farligare på det sättet eftersom de antagligen pysslar med kriminalitet förutom RF-prylarna.
Citera
2013-12-18, 21:03
  #6
Medlem
Nazister som SMR attackerar och utgör ett hot mot oskyldiga personer baserat enbart på deras medfödda egenskaper, Revolutionära Fronten angriper de som utgör ett hot mot arbetarklassen vilket innebär faktiska fria handlingar som dessa personer tagit som vuxna personer.
Det är en ocean av skillnad.

Sedan har ju flertalet medlemmar i SMR dömts för grova vapenbrott, med automatvapen och sprängmedel, deras ledare Klas Lund är dömd för bankrån och mord. Senast förra året så mördade en av deras medlemmar en person i Vallentuna, Simon Arnamo hette den medlemmen.
Du hittar inte några sådana grova exempel inom Revolutionära Fronten.
Citera
2013-12-18, 21:05
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse
Beror väl på farliga för vem. För rådande regim, militanta vänsterradikaler och kriminella blattar är Svenska motståndsrörelsen mest farliga. För Svenska motståndsrörelsen är regim, militanta vänsterradikaler och kriminella blattar mest farliga (inte katten är det pensionärerna i Kärrtorp liksom). Regim, militanta vänsterradikaler och kriminella blattar är liksom samma oheliga geggamoja som faller pladask på dig och kletar ner dig om du inte aktar dig när du är ute på oskyldig nazistpromenad i ditt kvarter. Jävligt kladdigt.

Fast nu konstaterade SÄPO igår att autonoma rörelsen var det största hotet mot rikets säkerhet, nazister var bara ett hot mot olika individer. Nazister gör ju allt för att splittra arbetarklassen och bevara kapitalism, de är inget hot mot eliten som kommer behålla sina privilegier.
Citera
2013-12-18, 21:12
  #8
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
RF har även kopplingar till olika kriminella gäng så dom kan väl ses som farligare på det sättet eftersom de antagligen pysslar med kriminalitet förutom RF-prylarna.

Fast det har ju hänt mer än en gäng att personer i anslutning till smr (men behändigt nog inte medlemmar.. hur vi nu vet det när medlemsregistret är privat) åkt dit med såväl vapengömmor som tiotals kg med narkotika.
Så helt obekanta med tung kriminalitet är nog inte alla i smr.
Citera
2013-12-18, 21:56
  #9
Medlem
Och det är mer aktiviteter på AFA ellr RF eller går dom i grupp tillsammans vid aktiviteter?
Citera
2013-12-18, 22:02
  #10
Medlem
Skuggvarelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Fast nu konstaterade SÄPO igår att autonoma rörelsen var det största hotet mot rikets säkerhet, nazister var bara ett hot mot olika individer. Nazister gör ju allt för att splittra arbetarklassen och bevara kapitalism, de är inget hot mot eliten som kommer behålla sina privilegier.

Är det därför den kapitalistiska juderegimen håller er om ryggen och inte oss?
Citera
2013-12-18, 22:14
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggvarelse
Är det därför den kapitalistiska juderegimen håller er om ryggen och inte oss?
Visst, det är därför poliserna hela tiden skyddar er...
Citera
2013-12-18, 22:17
  #12
Medlem
Skuggvarelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarmakten
Visst, det är därför poliserna hela tiden skyddar er...

Det är jätteskönt. Jag har polisbevakning dygnet runt och när jag ser några blattar pekar jag demonstrativt FUCK YOU och skrattar maniskt, tryggt bakom mina - av regimen utsända - försvarare i blå uniform. Väldigt praktiskt också, då de tar krognotan ibland när jag glömt plånboken.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback