Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-12-28, 13:23
  #25
Avstängd
sverigeharfallits avatar
Hm hur ska jag angripa detta... Ja SMR terroriserar ju... men då kan man väl säga att folk terroriserar genom att leva?

Jag är filosofiskt lagd och jag ska förklara den ståndpunkten..

Att du lever gör att du behöver mat.. mat som andra skulle kunna få.. Är det en handling av terrorism att äta mat när barn i Afrika svälter?

Ni ser ju vart på spektrat jag ligger.. Det blir en så surrealistisk värld som inte makes sense om man skulle stämpla SMR som terrorister..

Att stämpla SMR som terrorister skulle leda till att SMR inte skulle finnas länge till, detta skulle i sin tur leda till att individer gör som breivik för att få sin vilja igenom.

Nej att stämpla SMR som terrorister är som att förbjuda folk att äta eller förbjuda folk att leva..

Vi måste diskutera i den här tråden.. vart går gränsen för vad som är terror och inte.

Jag tycker inte att SMR är en terrororganisation och det vore djupt idiotiskt att stämpla SMR som terrorister.

Kort sagt, stämplar man SMR som terrorister får vi mer terror i Sverige.
__________________
Senast redigerad av sverigeharfallit 2013-12-28 kl. 13:26.
Citera
2013-12-29, 11:27
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Jag tycker det är solklart, SMR har en uttalad agenda. De vill störta samhället som det ser ut i dag och de tar till våld för att genomföra detta. Terrorister.

Jepp, så är det. Åsikter har alla rätt att ha, oavsett hur vansinniga de är, men den dagen man tar till våld för att förverkliga dessa är man per definition terrorist. Oavsett om du är vänster eller höger.
Citera
2014-03-03, 03:06
  #27
Avstängd
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RatosPipa
Jepp, så är det. Åsikter har alla rätt att ha, oavsett hur vansinniga de är, men den dagen man tar till våld för att förverkliga dessa är man per definition terrorist. Oavsett om du är vänster eller höger.

Jaja! då är det bara att plocka alla poliser, väktare, AFAiter, SMRare och huliganer och muslimer och låsa in dom och kasta bort nyckeln!

Vilket skönt land sverige skulle bli!

Btw vettigt av SMR att leka AFA så hela vänsteretablissemanget får vatten på kvarnen och tjugo stycken huligannassar ger vänsterpressen ett nazispöke att skrämma alla nissar med! snyggt jobbat SMR!!! patetiskt! Allt ni lyckades med var att skada SD.
Citera
2014-03-03, 09:16
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4
Jaja! då är det bara att plocka alla poliser, väktare, AFAiter, SMRare och huliganer och muslimer och låsa in dom och kasta bort nyckeln!

Vilket skönt land sverige skulle bli!

Btw vettigt av SMR att leka AFA så hela vänsteretablissemanget får vatten på kvarnen och tjugo stycken huligannassar ger vänsterpressen ett nazispöke att skrämma alla nissar med! snyggt jobbat SMR!!! patetiskt! Allt ni lyckades med var att skada SD.


Det kanske var precis vad de ville? De gillar ju inte SD och ser de som sionister, typ.

Tycker SMR är för mjuka för att klassas som terrorister. Jag menar, måste man inte ligga i lite och utföra lite dåd eller något för att bli terrorist? Inte bara ha idéer...
Citera
2014-03-03, 10:27
  #29
Avstängd
DRD4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drenn
Det kanske var precis vad de ville? De gillar ju inte SD och ser de som sionister, typ.

Tycker SMR är för mjuka för att klassas som terrorister. Jag menar, måste man inte ligga i lite och utföra lite dåd eller något för att bli terrorist? Inte bara ha idéer...

Jo det var just det jag ville komma till jämför man med VAM så .........ja det är ganska roande! men man vet ju inte, dom kanske har skramlat ihop till en liten neutronbomb och gör en parkeringsplats av centrala Stockholm innerstad imorgon! dom kände att dom behövde värma upp med lite slagord och stenkastning och heila lite! > < fniss!

Revolution! nu drar vi och kör folkrace och dricker öl..........

Och skulle dom nu vilja sabba för SD så är dom ju helt efterblivna, visst dom kanske anser SD att vara "rasförrädare" MEN i landet med mest invandring i hela världen, och som är helt utan motprestation så är varje enskild icke insläppt "flykting" ett stort kliv i rätt riktning.
__________________
Senast redigerad av DRD4 2014-03-03 kl. 10:31.
Citera
2014-03-03, 18:34
  #30
Medlem
Endemisks avatar
I första rum bör staten behandlas som en terroristorganisation.
Citera
2014-03-31, 19:03
  #31
Medlem
SMR är terrorister. Dom har en hel del medlemmar som är dömda för mord och andra kraftiga våldbrott. Dom hotar yttrandefrihet genom att misshandla o kräka politiska motståndare osv. Ledaren för SMR är dömd för vapenbrott och vi vet alla att nynazisterna är kända för att få tag på grova vapen.
Citera
2014-03-31, 19:47
  #32
Medlem
Trollishs avatar
Att kalla smr terrorister är ett skämt.

Dom går och bär flagor och delar ut propaganda, nollor är vad dom är.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback