Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-12-16, 21:51
  #1
Medlem
Baus avatar
Då Researchgruppen som snokat upp alla som skrivit osmakliga kommentarer på AP, exponerat och FT har tillgång till hemadresser som inte bara Expressen har tillgång till, för det är väl ändå så att Researchgruppen tidigare var en del av AFA?

Det borde ju rimligtvis inte uteslutas att det fortfarande finns någon form av samarbete där och då borde väl ändå den aktivistiska delen av AFA i demokratins och sanningens tjänst ha stort intresse av dessa uppgifter.

När kommer det AFA-besök hos de som Expressen gjort hembesök hos?

Dyker det upp nåt på youtube?
Citera
2013-12-16, 21:56
  #2
Medlem
slipZens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bau
Då Researchgruppen som snokat upp alla som skrivit osmakliga kommentarer på AP, exponerat och FT har tillgång till hemadresser som inte bara Expressen har tillgång till, för det är väl ändå så att Researchgruppen tidigare var en del av AFA?

Det borde ju rimligtvis inte uteslutas att det fortfarande finns någon form av samarbete där och då borde väl ändå den aktivistiska delen av AFA i demokratins och sanningens tjänst ha stort intresse av dessa uppgifter.

När kommer det AFA-besök hos de som Expressen gjort hembesök hos?

Dyker det upp nåt på youtube?

Att Sverigedemokratiska förtroendevalda skriver vidrig smörja på internet kanske är en nyhet för många.
Att sverigedemokratiska förtroendevalda är just sverigedemokratiska förtroendevalda går dock att kolla upp i princip var som helst. Och AFA ogillar sverigedemokrater oavsett vad de skriver på nätet.

Så jag ser inte varför de nu plötsligt skulle börja få massa hembesök.
Citera
2013-12-16, 22:04
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bau
Då Researchgruppen som snokat upp alla som skrivit osmakliga kommentarer på AP, exponerat och FT har tillgång till hemadresser som inte bara Expressen har tillgång till, för det är väl ändå så att Researchgruppen tidigare var en del av AFA?

Det borde ju rimligtvis inte uteslutas att det fortfarande finns någon form av samarbete där och då borde väl ändå den aktivistiska delen av AFA i demokratins och sanningens tjänst ha stort intresse av dessa uppgifter.

När kommer det AFA-besök hos de som Expressen gjort hembesök hos?

Dyker det upp nåt på youtube?

Hahaha! Varför oroar du dig? Koncentrera dig istället på att lära dig svenska.
Citera
2013-12-17, 02:16
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slipZen
Att Sverigedemokratiska förtroendevalda skriver vidrig smörja på internet kanske är en nyhet för många.
Att sverigedemokratiska förtroendevalda är just sverigedemokratiska förtroendevalda går dock att kolla upp i princip var som helst. Och AFA ogillar sverigedemokrater oavsett vad de skriver på nätet.

Så jag ser inte varför de nu plötsligt skulle börja få massa hembesök.



Tror du på fullaste allvar att det endast är Sverigedemokrater som eventuellt får besök av AFA-tomtar? Att det inte är en enda icke-politisk svensk som fått sin identitet undanröjd och sin adress läckt till dessa extremt våldsbenägna individer?

Mja, är du så blind och naiv så lider jag med dig.
Citera
2013-12-17, 09:16
  #5
Medlem
Baus avatar
Hade nästan räknat med en stor kampanj från AFA för att tysta kritiska röster nu när det står tydligt vilka som skriver vad och vart de bor. Är det inte perfekt läge att visa musklerna en gång för alla?
Citera
2013-12-17, 12:27
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bau
Hade nästan räknat med en stor kampanj från AFA för att tysta kritiska röster nu när det står tydligt vilka som skriver vad och vart de bor. Är det inte perfekt läge att visa musklerna en gång för alla?

AFA har inget intresse av att attackera enskilda privatpersoner som sitter hemma och svär över invandringen och skriver anonyma kommentarer på internet. AFA fokuserar på fascistisk gatunärvaro och på att göra det möjligt för arbetarklassens organisationer att bedriva sin politik utan att behöva vara rädda för fascistiska attacker.
Citera
2013-12-17, 12:37
  #7
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silence-is-wild
AFA har inget intresse av att attackera enskilda privatpersoner som sitter hemma och svär över invandringen och skriver anonyma kommentarer på internet. AFA fokuserar på fascistisk gatunärvaro och på att göra det möjligt för arbetarklassens organisationer att bedriva sin politik utan att behöva vara rädda för fascistiska attacker.
Varför har man åsiktsregistrerat tusentals vanliga svenskar och arbetare då?
Citera
2013-12-17, 12:43
  #8
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Varför har man åsiktsregistrerat tusentals vanliga svenskar och arbetare då?

Fråga Researchgruppen. Dom ligger bakom och inte AFA
Citera
2013-12-17, 13:04
  #9
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Fråga Researchgruppen. Dom ligger bakom och inte AFA
Researchgruppen är det nya namnet på AFA-doku.
Citera
2013-12-17, 13:53
  #10
Medlem
.buenaventura.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Researchgruppen är det nya namnet på AFA-doku.

Nej, Researchgruppen är skapad av människor som var drivande inom AFA-Doku. Det är inte samma sak och dom arbetar inte med samma saker
Citera
2013-12-17, 14:10
  #11
Medlem
-Wasteland-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .buenaventura.
Nej, Researchgruppen är skapad av människor som var drivande inom AFA-Doku. Det är inte samma sak och dom arbetar inte med samma saker
Hahaha, kommunistlogik.

-Volvo, jag heter Lisa, vad kan jag hjälpa dig med?
-Ja, tjena, jag söker Leffe, han jobbar vid bandet.
-Nej, han arbetar inte här på Volvo.
-Jo, vid bandet.
-Ja, men han arbetar inte på Volvo.
-Var fan jobbar han då?
-Han är drivande nere vid bandet men han arbetar inte med samma saker som mig på kontoret.
-Öh?
Citera
2013-12-17, 14:24
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Wasteland-
Hahaha, kommunistlogik.

-Volvo, jag heter Lisa, vad kan jag hjälpa dig med?
-Ja, tjena, jag söker Leffe, han jobbar vid bandet.
-Nej, han arbetar inte här på Volvo.
-Jo, vid bandet.
-Ja, men han arbetar inte på Volvo.
-Var fan jobbar han då?
-Han är drivande nere vid bandet men han arbetar inte med samma saker som mig på kontoret.
-Öh?

Nja, Researchgruppen skapades när Fredriksson insåg att han kunde tjäna pengar på sina kunskaper istället för att arbeta gratis för AFA.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback