Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-12-16, 23:14
  #13
Avstängd
dogeatsdogs avatar
Töm regelbundet. ..undvika och tömma innan en titel match möjligen.
Citera
2013-12-16, 23:30
  #14
Medlem
kriminell.karamells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friida112
Jag har sex 3-4 gånger om dagen. Kommer varje gång ocskå. Jag går aldrig upp i vikt pga detta. Är smal & orkar inte gyma mer än 2-3 gånger per vecka pga detta och väl när jag gymar innan jag haft sex så känner jag mig seg, orkar inte ta lika mycket vikt. Så jag tror inte det är en myt. Min brud ska plugga utomlands i Januari och efter det ska jag ta det seriöst som fan. Kreatin, Gainer, Protein,Amin syror. Ska ocskå även runka 1-2 gånger per vecka.

Du har alltså schemalagt dina runkstunder trots att du inte kan bevisa att det betyder något?

Citat:
Ursprungligen postat av dogeatsdog
Töm regelbundet. ..undvika och tömma innan en titel match möjligen.

Ja, men anledningen är inte en sänkning av testosteron utan av dopamin.
Citera
2013-12-16, 23:55
  #15
Avstängd
dogeatsdogs avatar
[QUOTEboxing:kriminell.karamell|46625187]Du har alltså schemalagt dina runkstunder trots att du inte kan bevisa att det betyder något?



Ja, men anledningen är inte en sänkning av testosteron utan av dopamin.[/quote]
Ja du...sa jag det eller?
Citera
2013-12-17, 00:01
  #16
Medlem
Det som händer är att du kommer få grova blue balls. Jag har läst något om att testot höjs i ungefär en vecka utan sex/runk men efter det så sjunker den tillbaka till det normala igen så kom en gång i veckan så borde det vara lugnt. Man märker själv hur man mår om man inte kommer på ett par dar. Mer energisk och motiverad är jag iallafall sen om det har med testo eller inte att göra spelar mindre roll.
Citera
2013-12-17, 16:52
  #17
Medlem
kriminell.karamells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dogeatsdog
Ja du...sa jag det eller?

Gubben, tråden diskuterar testosteron, då får du ta och redovisa vad ditt inlägg åsyftar om det är någonting annat. Om du inte gör det så får vi utgå att det du skriver handlar om just testosteron.

Detta är angående ditt påstående att ts ej bör tömma innan titelmatch, det har ingenting med hans testosteronnivåer att göra.
Citera
2013-12-17, 17:44
  #18
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreas
Låter man bli att komma på sju dagar så ökar testonivåerna akut med ca 145%. En piss i Nilen.

Hur länge varar den ökningen då? 1 dag eller?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback