Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-06-07, 15:58
  #61
Avstängd
BetterWorlds avatar
Tyckte bäst om Valium Roche 10mg på gamla dar innan alla generiska läkemedel,

1. Valium roche blå klart bäst
2. Aupurin har vart bra diazepam när jag haft dem
3. Stessolid svenska gillar jag

Sen e allt en stor gryta tycker jag med olika märken år dom e bra osv

Galenika Bensedin ,Samt I Thailand kom ej ihåg namnet ,från Peru ,Nicaragua ,alla vart bra Diazepam men det ändras o velas finns inga stadiga märken utom dem kända......


Men E Diazepam bara gjord i fabrik är den bra

BW
Citera
2016-06-08, 20:55
  #62
Medlem
Bertil85s avatar
Tänk om Valium är en mer äkta tablett med Diazepam.

Det vi oftast får i Sverige då tänker jag på Stesolid; att dess Diazepam inte funkar lika bra.

Kan vara en skröna.

Original brukar vara bäst. Man kan ju tro att expertisen fins hos Roche.
Citera
2016-07-23, 22:46
  #63
Medlem
kingdeads avatar
"Same shit different name" innehållet är ju desamma i alla. Jag har då inte märkt nån skillnad annat än att bensedine sviktat i kvalla näre gäller vissa enskillda tabletter.. Stess eller generiskt från svenskt apo ä hugget som stucket
Citera
2016-07-24, 16:04
  #64
Medlem
Yr.kands avatar
Kan vara lite skillnad i utlösningsmekanismerna, men på det stora hela är det placebo.
Citera
2016-07-26, 23:26
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kingdead
"Same shit different name" innehållet är ju desamma i alla. Jag har då inte märkt nån skillnad annat än att bensedine sviktat i kvalla näre gäller vissa enskillda tabletter.. Stess eller generiskt från svenskt apo ä hugget som stucket

Skillnaden ligger i tablettens faktiska innehåll, alla tabletter innehåller inte de mängder de ska, därav skillnaden. Annars är det inte någon skillnad utöver användarens föreställning om att de är olika.
Citera
2016-07-29, 07:26
  #66
Medlem
Escanios avatar
Valium jag har stött på har oftast varit dåliga eller total fake. Stesolid funkar utmärkt och apaurin också.

Det har ganska nyligen kommit in ett stort parti av apaurin. Tyvärr transporterades de flesta gröna apaurin utan blister... men jag fick prov av samma parti i paket och i blister och dom funkar som dom ska.

Undrar om det är fler här som börjar se att dom är mer lättillgängliga? Och i vilka delar av landet isåfall ?
Citera
2016-07-30, 04:45
  #67
Medlem
Escanios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escanio
Valium jag har stött på har oftast varit dåliga eller total fake. Stesolid funkar utmärkt och apaurin också.

Det har ganska nyligen kommit in ett stort parti av apaurin. Tyvärr transporterades de flesta blåaktiga apaurin 10orna utan blister... men jag fick prov av samma parti i paket och i blister och dom funkar som dom ska.

Undrar om det är fler här som börjar se att dom är mer lättillgängliga? Och i vilka delar av landet isåfall ?

Edit: skrev gröna istället för BLÅAKTIGA som dom är
Citera
2016-09-23, 14:52
  #68
Medlem
Lite av en bump men jag fick hem Bensedin (diazepam 10mg) från Galnacke eller vafan företaget nu heter och åt tre stycken över en period på mellan 2-3 timmar igår.
Måste säga att jag är lite besviken, trodde dom skulle slå hårdare...
Visst fanns det lite blaze med i bilden men jag brukar tycka att det boostar ruset från benson snarare än dödar det.
Tog en till innan frukost (en kopp kaffe) idag och kan inte påstå att jag känner någon större skillnad från mitt vanliga jag tyvärr.
Kan ju va så att jag är spänd och ångestfylld i vardagen till den grad att en valle gör mig normal, vad fan vet jag egentligen?
Har ingen större tolerans mot benso, har kört lite Ikto (som för övrigt är awesome) och testat Xanor några gånger innan.
Tänkte att detta skulle va en go kombo av de båda men istället sitter jag har och vill ha mer...

P.S. Skiten kom i blister så det är the real deal liksom... D.S.
Citera
2016-11-13, 19:17
  #69
Medlem
Jg tog nyss 10st Bensedine 10mg, jag har låg tolerans och är "nybörjare" så hur lång tid på ett ungefär innan jag når full effekt?
Citera
2016-11-13, 19:25
  #70
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kingpin2000
Jg tog nyss 10st Bensedine 10mg, jag har låg tolerans och är "nybörjare" så hur lång tid på ett ungefär innan jag når full effekt?

Sov gott haha Tid till effekt beror lite på hur du har ätit osv. ~30min
Citera
2017-03-15, 16:54
  #71
Medlem
tycker bensedin är helt värdelösa köpt av 10 tal olika säljare , å ja känner inget, går vanligtvis på 40 mg stess per dag kan ta 30 bensedin 10or utan att ens sludra eller få dålig balans
Citera
2017-05-27, 00:40
  #72
Medlem
hm

Ja får stess 5or, ibland 10orna

dem e svenska färska så d klart dem funkar som d ska


diggar inte bensdin 10mg i bilister ätit ett antal såna förut , kan inte varit 10mg i dem eller så försvinner styrkan
med gamla produkter

dessa andra apaurin 10 mg funkar utmärkt
´
roche vallarna 10or klassiska funkar bra e väll thaivallar¨

va i sri lanka för ett halv år sedan där hade stesolid 5 mg 10 strips /10 taplets

dessa va okey men helt klart sämre en svenska stess 50r på förpackningarna stod att det gick ut 2020

men hur som helst men kan förstöra /sänka benzon styrka hur dom varas , transporteras ljus kallt varmt


inge konstig där / men får ja välja så känns det att visa märken har mer eller 10mg medans andra märken kan
ha nån mg mindre , jag tror inte det är så när det görs . d vore idiotisk men hur man förvarar dem kan minska i styrka-
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback