Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-04-15, 08:45
  #925
Medlem
pluttenuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrhasse
Haha... jag bor här i Bollnäs fortfarande. men kan inte mer än hålla med dig. hela staden är fylld av idioter.


Då kanske du kan tala om för mig vart jag har sett PS sitter och funderar på detta hunddagis,Cielo och Nightlife säger mig ingen ting då jag aldrig besökt dessa ställen , så han måste ha visat sig ofta på något annat ställe
Citera
2014-04-15, 12:00
  #926
Medlem
Tigerskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrhasse
Haha... jag bor här i Bollnäs fortfarande. men kan inte mer än hålla med dig. hela staden är fylld av idioter.

Håller tyvärr med ;( Det finns ordentligt folk med men mest i den lite äldre generationen

Citat:
Ursprungligen postat av pluttenuttan
Då kanske du kan tala om för mig vart jag har sett PS sitter och funderar på detta hunddagis,Cielo och Nightlife säger mig ingen ting då jag aldrig besökt dessa ställen , så han måste ha visat sig ofta på något annat ställe

Han bodde på Blomkransen innan han flyttade till Bonden. Utpressade folk på barnkalas i Ljusne och traskade runt i Söderhamn så han har visat sin fult tatuerade hals på många ställen.
Häkte/Fängelse/psyk/sjukhuset är nog också välbesökt av denna herre
Citera
2014-04-15, 13:24
  #927
Medlem
Mrhasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttenuttan
Då kanske du kan tala om för mig vart jag har sett PS sitter och funderar på detta hunddagis,Cielo och Nightlife säger mig ingen ting då jag aldrig besökt dessa ställen , så han måste ha visat sig ofta på något annat ställe

Ingen aning faktiskt. han tränade på Karma , om du sett honom där.
Citera
2014-04-15, 14:55
  #928
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antitisten
Vilken tid imorgon börjar rättegången i hudik? Är det stängda dörrar eller kan man knalla dit och titta?

Du kan nog knalla dit, det ska gå bra. Kom i tid.
Det skulle börja 09.30 första dagen, blev något försenat.
Dag 2 (igår) vet jag inget om.

Står på en länk som ses tidigare här i tråden samt kontaktuppgifter så du kan ringa och fråga.

Det är skapliga kontroller så skippa att ta med onödigt mycket metall i dina fickor, som kameror, telefoner, knogjärn, pistoler och pansarskott. Det kan bli svårt att komma in då. Kanske går bra med en telefon som du lovar heligt att stänga av.
Citera
2014-04-15, 20:41
  #929
Medlem
pluttenuttans avatar
Får man fråga vilken sorts hund han hade PS alltså ?
Citera
2014-04-15, 21:37
  #930
Medlem
Tigerskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttenuttan
Får man fråga vilken sorts hund han hade PS alltså ?

Kamphund: Amstaff brun/vit har jag för mig. Känner inte skithögen men har tyvärr sett han några gånger och tror det var en sån. Ännu en ägare som vill verka tuff som förbättrat ryktet för dessa stackars hundar...
Citera
2014-04-15, 21:42
  #931
Medlem
pluttenuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerskott
Kamphund: Amstaff brun/vit har jag för mig. Känner inte skithögen men har tyvärr sett han några gånger och tror det var en sån. Ännu en ägare som vill verka tuff som förbättrat ryktet för dessa stackars hundar...
Då vet jag var jag har sett honom..har gapat på honom om hans hund som var okopplad jag har själv 2 hundar som alltid är kopplade..och detta var på blomkransen
Citera
2014-04-15, 22:03
  #932
Medlem
Tigerskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttenuttan
Då vet jag var jag har sett honom..har gapat på honom om hans hund som var okopplad jag har själv 2 hundar som alltid är kopplade..och detta var på blomkransen

Helt rätt att du sa åt honom! Tyvärr så gick det in i ena änden och ut i den andra som mycket annat verkar ha gjort hos idioten. Drogerna har fastnat i skallen på han iaf
Citera
2014-04-16, 10:57
  #933
Medlem
Kan ingen ta en genomgång över alla som nämns i fupen, Robin Nordh va är det för stjärna, alla tjejer som nämns har dom ingen aning om va de är för nötter dom hänger me, med mera med mera!
Citera
2014-04-17, 19:59
  #934
Medlem
pluttenuttans avatar
Är det ingen från Flashen som är på rättegången som kan ge lite information om vad som sker?
Citera
2014-04-17, 21:16
  #935
Medlem
Tigerskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pluttenuttan
Är det ingen från Flashen som är på rättegången som kan ge lite information om vad som sker?

http://helahalsingland.se/ rapporterar "live" genom att en av deras reportrar skriver/sammanfattar vad som sägs i rättegången.

Här kan du läsa vad som hände dag 1:
http://helahalsingland.se/bollnas/1....inut-for-minut

Finns även för dag 2 och 3!
Citera
2014-04-23, 08:07
  #936
Medlem
Tigerskotts avatar
"Idag klockan 9.00 startar rättegångens fjärde dag. Vi rapporterar direkt från tingsrätten. Ställ gärna frågor redan nu."
http://helahalsingland.se/bollnas/bo...ter-knivhuggen
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback