2013-12-13, 15:19
Medlem
hej,

Jag kan ha upptäckt en bugg. Jag skulle byta konto av anonymitetsskäl och reggade detta. När jag var på jobbet så skrev jag ett inlägg som besvarades, och som jag kommenterade när jag hade kommit hem - på det kontot jag nyss reggat och fortfarande var inloggat på. Det hade gått mindre än en dag. Det innebär tyvärr att jag av misstag har outat mig själv. Det finns ingen avsikt att diskutera med mig själv i tråden utan det blev ett ärligt misförstånd med ett förtidigt aktiverat konto.

Jag försökte skicka betal SMS för att aktivera kontot omedelbart igår; Blev uppmanad att ladda ner mywallet och fylla på; men koden på mitt kort är spärrat då jag glömde vad koden var så det kan inte ha gått igenom. Bugg eller har jag missat något här?
Senast redigerad av Ichiwa 2013-12-13 kl. 15:22.
Citera
2013-12-13, 21:20
Moderator
Humbugs avatar
Du har alltså lyckats skriva med en användare som ännu inte bekräftats, om jag förstod dig rätt?
Citera
2013-12-14, 09:27
Medlem
Precis!
Citera
2013-12-14, 09:56
Medlem
Det hela kunde upprepas. jag skapade ett nytt konto då detta kunde kopplas med mitt första. Buggen verkar ligga i att jag har Tele II med fasta minuter (kontantkort) och försöker betala för snabb aktivering av kontot, samt att jag inte har laddat mitt mywallet.
Citera
2013-12-14, 13:55
Moderator
Humbugs avatar
Jag rapporterar till tekniker så får de kolla på det. Tack!

mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in