Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2005-07-19, 13:40
  #1
Administrator
admins avatar
Feedback är ett forum där användare kan kommentera varningar och bannlysningar som man anser har skett på felaktiga grunder. Det är inte tillåtet med "evighetsdiskussioner" och retorik som "Varför blev "Lasse" varnad, när inte "Bosse" blev det" osv.

Kritik ska vara saklig och väl underbyggd. Inga moderatorer får svara på några inlägg, utan endast admin besvarar ev. klagomål.

Denna avdelning är startad på försök, och är öppen på prov i en månad. Fungerar det, så fortsätter vi att ha den kvar. Blir det katastrof och pannkaka, så stänger vi den i förtid.

Den tid det tar för mig att besvara ev. frågor här är tid som jag kan lägga på att utveckla forumet. Därför ska frågorna vara väl genomtänkta innan de postas. Det är inte försvarbart att jag ska sitta här i timmar och diskuterar ovidkommande saker. Endast seriösa inlägg förväntas.

En varning är tilldelad efter en omröstning, där majoriteten har röstat för detta. Detta kan endast göras ifall man bryter mot någon av forumets regler.

Anser du att det inte finns underlag i reglerna för att tilldela en varning, så kan du ta upp detta för diskussion. Du ska då förklara varför det inte gör det, och på vilket sett beslutet är felaktigt.

mvh.
admin
2005-07-19, 15:10
  #2
Administrator
admins avatar
Ett tillägg:

Jag kommer inte att gå igenom varningar som är 3-4 månader gamla. Däremot kommer jag att ta mig tid och fördjupa mig i alla som delas ut just nu. Och är de en vecka gamla eller så, så tittar jag givetvis på dessa också.

Men posta inte varningar från 2003 eller från förra hösten osv. OK?

admin

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback