Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-01-25, 19:09
  #13
Medlem
Wermlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dindly
ADWcleaner funkade finfint för mig också! Tack om fan!!
Men inte för mig Jag har kört allt nu... spyhunter, spybot search and destroy, de som nämns ovan, men får inte bort skiten. Har till och med haft en granne här som är datatekniker och han var inne på regedit och raderade och döpte om men det är fortfarande kvar. Vad gör jag nu? Installerar om datorn?
Citera
2014-01-25, 19:23
  #14
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wermland
Men inte för mig Jag har kört allt nu... spyhunter, spybot search and destroy, de som nämns ovan, men får inte bort skiten. Har till och med haft en granne här som är datatekniker och han var inne på regedit och raderade och döpte om men det är fortfarande kvar. Vad gör jag nu? Installerar om datorn?

Har du läst och tillämpat inlägg # 4 i denna tråden ?
Citera
2014-01-25, 21:12
  #15
Medlem
Wermlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Har du läst och tillämpat inlägg # 4 i denna tråden ?
Jag får väl erkänna att jag efter två dagars svettningar inte gjorde det, mer än adwcleaner Men det verkar ha löst sig i alla fall. Jag gjorde helt enkelt en systemåterställning och backade tillbaka datorn ett par dagar och nu fungerar det som det ska. Åtminstone får jag inte upp fliken "Nation Zoom" när jag startar webbläsarna.
Citera
2014-01-25, 22:09
  #16
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wermland
Jag får väl erkänna att jag efter två dagars svettningar inte gjorde det, mer än adwcleaner Men det verkar ha löst sig i alla fall. Jag gjorde helt enkelt en systemåterställning och backade tillbaka datorn ett par dagar och nu fungerar det som det ska. Åtminstone får jag inte upp fliken "Nation Zoom" när jag startar webbläsarna.

Så bra , då håller vi tummarna .
Bra att höra att du är en skötsam datornisse och ser till att ha tidigare avbildningar .
Citera
2014-01-25, 22:30
  #17
Medlem
Wermlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Så bra , då håller vi tummarna .
Bra att höra att du är en skötsam datornisse och ser till att ha tidigare avbildningar .
"Datornisse"... Njaej, jag hade bara tur
Citera
2014-01-25, 22:34
  #18
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wermland
"Datornisse"... Njaej, jag hade bara tur

Okej jag fattar , men då har du kanske lärt dig att det är en bra idè att skapa sådana själv emellanåt , med tanke på eventuella framtida trassel menar jag .
__________________
Senast redigerad av 1FF 2014-01-25 kl. 22:48.
Citera
2014-01-25, 22:36
  #19
Medlem
1FFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Okej jag fattar , men då har du kanske lärt dig att skapa sådana själv emellanåt , med tanke på eventuella framtida trassel menar jag .

Skaffa en genväg till återställningspunkts skaparen och sätt i aktivitets fältet så kan du klara av det hela smidigt och bekvämt .


Oops !... nu vart det konstigt .
__________________
Senast redigerad av 1FF 2014-01-25 kl. 22:49.
Citera
2014-01-26, 03:22
  #20
Medlem
Wermlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1FF
Okej jag fattar , men då har du kanske lärt dig att det är en bra idè att skapa sådana själv emellanåt , med tanke på eventuella framtida trassel menar jag .
Jag tror du missförstår Jag vet att det är viktigt med återställningspunkter och ser till att skapa dem titt som tätt. Vad jag menade var att jag aldrig har använt mig av det och därför hade tur som kom att tänka på det och testa. Ännu mer tur att det fungerade
Citera
2014-01-30, 19:51
  #21
Medlem
sunnyljungs avatar
Systemåterställning fungerade för mig med
Tack för tipset Silvertejp2!
Citera
2014-05-13, 19:30
  #22
Medlem
Har haft skiten på min dator i säkert ett halv år nu.....
Brydde mig inte först.....
Men nu får jag en jäkla massa reklam varje gång jag startar internet......

Men ja löste problemet :-)

Tog med laptopen till gropen....... Sen, efter 6 skott med kaliber 12 hagel så har inte min dator längre nått problem med qv06 :-)

Så..... Nu är det jag som köper en Mac istället :-)
Citera
2015-03-02, 22:36
  #23
Medlem
MinDatorSupports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dindly
ADWcleaner funkade finfint för mig också! Tack om fan!!
Ja Adwcleaner brukar ta ta bort det mesta, samt gratis i 30 dagar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback