Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2015-08-25, 22:17
  #25
Medlem
IngmarBergmans avatar
Kawa är min favoritblatte alla kategorier. Nu senaste i podden TSKNAS snackade han om att ta upp vapen mot de som "skulle sätta honom i läger". Han är bra för att han skärper konflikterna, och tvinga folk att ta sida. Jag har gått från en velig "vi måste lösa det här på nåt sätt"-människa när det kom till invandring- och integrationsfrågorna, till att bli fullkomligt kompromisslös, inte bara i det att jag vill skicka ut Kawa och hans familj från mitt landet, vilket de ockuperar, utan även genom förvisa liberalismen och hela arvet från den franska revolutionen till historien avskrädeshög, och detta ENKOM på grund av Kawas oförblommerade rasism mot mitt folk som han uppvisade i projektet "vita kränkta män", samt etablissemangets sinnesslöa hyllning till samma projekt.

Kawa banar vägen för inbördeskriget genom sin rasism mot det folk vars fötter han egentligen borde kyssa av tacksamhet. Men så fungerar inte blatten. Blatten ser godhet som svaghet. Inför godhet känner blatten bara förakt och ilska. Enbart den vita människan har ett universellt moralisk medvetenhet, alla andra är etnocentrister.
__________________
Senast redigerad av IngmarBergman 2015-08-25 kl. 22:25.
Citera
2015-08-25, 22:21
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngmarBergman
Kawa är min favoritblatte alla kategorier. Nu senaste i podden TSKNAS snackade han om att ta upp vapen mot de som "skulle sätta honom i läger". Han är bra för att han skärper konflikterna, och tvinga folk att ta sida. Jag har gott från en velig "vi måste lösa det här på nåt sätt"-människa när det kom till invandring- och integrationsfrågorna, till att bli fullkomligt kompromisslös, inte bara i det att jag vill skicka ut Kawa och hans familj från mitt landet, vilket de ockuperar, utan även genom förvisa liberalismen och hela arvet från den franska revolutionen till historien avskrädeshög, och detta ENKOM på grund av Kawas oförblommerade rasism mot mitt folk som han uppvisade i projektet "vita kränkta män", samt etablissemangets sinnesslöa hyllning till samma projekt.

Kawa banar vägen för inbördeskriget genom sin rasism mot det folk vars fötter han egentligen borde kyssa av tacksamhet. Men så fungerar inte blatten. Blatten ser godhet som svaghet. Inför godhet känner blatten bara förakt och ilska. Enbart den vita människan har ett universellt moralisk medvetenhet, alla andra är etnocentrister.

Väl talat. Antivita rasister som Kawa driver på polariseringen och tvingar folk att välja sida.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback