Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-01-02, 19:07
  #121
Medlem
Teleslingas avatar
Hur gick det denna julen då, ts? Behövde några horor slaktas?
Citera
2016-12-06, 06:41
  #122
Medlem
knullJesuss avatar
Jag tycker TS ska försöka slakta alla nödvändiga horor redan till andra advent i år. Väntar man till sista minuten glöms det ofta bort mitt i allt knäckkokande och granpyntande.
Citera
2016-12-08, 06:29
  #123
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Ändring av rubrik: "Ska jag slakta horan?" -► "Inte inbjuden till syster på Julafton - vad göra?".

/Mod


Vet inte om det är extrem sömnbrist eller allmänt taskig humorsmak, men jag skrattade så jag grät åt detta.

Undrar hur det blir i år? Den frågan får vi nog aldrig veta svaret på...
Citera
2016-12-08, 07:24
  #124
Medlem
HannaLees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Vet inte om det är extrem sömnbrist eller allmänt taskig humorsmak, men jag skrattade så jag grät åt detta.

Undrar hur det blir i år? Den frågan får vi nog aldrig veta svaret på...

Hahaha, samma här! Helt jävla underbart.

Funderade först varför folk tyckte TS var så otrevlig, fattade inget. Men sen såg jag det icke-editerade inlägget. Oh shiat.
Citera
2016-12-08, 07:33
  #125
Medlem
Charmaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HannaLee
Hahaha, samma här! Helt jävla underbart.

Funderade först varför folk tyckte TS var så otrevlig, fattade inget. Men sen såg jag det icke-editerade inlägget. Oh shiat.


Jag tänkte exakt likadant, tyckte folk var onödigt hårda mot stackaren. Och så läste jag hans "original". Svider i ögonen fortfarande (återigen, kan vara extrem sömnbrist).
Citera
2017-12-18, 21:01
  #126
Medlem
JagHarEnLitens avatar
Hamnade här från en helt annan tråd. Ja, den helt oavsiktligtliga humorn i rubriken är obetalbar.

Så nu när jag ändå puffar på tråden, är vi förstås nyfikna på hur det går i år? Har du några systrar kvar i livet?
Citera
2017-12-19, 11:58
  #127
Medlem
Ratozs avatar
Nu är jag ingen expert på kristna sagor direkt. Men kan inte trollkarlen ovan molnen bli grumsen om man offrar en hora för att fira en jungfrufödsel?

I övrigt tror jag det är bra om TS inte har kontakt med sin syster. Eller folk alls faktiskt.
Citera
2017-12-19, 12:09
  #128
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Vet inte om det är extrem sömnbrist eller allmänt taskig humorsmak, men jag skrattade så jag grät åt detta.

Undrar hur det blir i år? Den frågan får vi nog aldrig veta svaret på...

Det här är nog den bästa rubrikändring som skett på Flashback.. Skrattar fortfarande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback