• 49 195 online
  • 1 139 951 medlemmar
  • 59 054 316 inlägg
  • 1
  • 2
2014-06-15, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fumbduck
Finns remuxer av 5466 titlar just nu. Men känns inte som att användarbasen primärt tankar dessa utan det är encodes som är mest aktiva och lever längst för lite mindre vanliga titlar. 3D remuxer finns det dock inte särskilt gott om alls.

Ok tack för svar!
Citera
2014-12-26, 13:37
Medlem
Aldoes avatar
Jag har nu suttit och läst på om PTP, men har fortfarande ingen koll på hur man får en invite på lättaste sätt. Någon hjälpsam själ som är villig att hjälpa mig att hitta ett sätt att få en invite?
Citera
2014-12-26, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aldoe
Jag har nu suttit och läst på om PTP, men har fortfarande ingen koll på hur man får en invite på lättaste sätt. Någon hjälpsam själ som är villig att hjälpa mig att hitta ett sätt att få en invite?

1. Bli medlem på what.cd via intervjun: https://www.whatinterviewprep.com/

2. Bli power user "Been here at least 2 weeks, has uploaded at least five torrents and 25 GB, ratio above 1.05."

3. Gå in i invite-forumet och få en invite till PTP
Citera
2014-12-28, 16:46
Medlem
Jag var medlem här för ett antal år sedan. Försökte återskapa min användare, men lyckades inte. Är det så att de inaktiverar en efter ett visst tidsomlopp?
Citera
2014-12-28, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adblockage
Jag var medlem här för ett antal år sedan. Försökte återskapa min användare, men lyckades inte. Är det så att de inaktiverar en efter ett visst tidsomlopp?

Gå in på deras irc och prata med dem så ska du nog få ditt konto tillbaka.
Citera
2015-01-01, 19:32
Medlem
krutkurts avatar
Blev bannad sen jag visade en kompis sidan och sen gav honom en invite som han reggade på samma dator. Har seriösa problem att ta mig in på deras irc-server, ibland tar det 30 retry innan jag får någon anslutning och även då kan jag bli utkastad hur som helst. Alla andra irc-servrar fungerar fläckfritt.

Ingen här på fb som är mod där och kan hjälpa mig? Får snart frossa av att inte kunna hitta kvalitetstorrents.
Citera
2017-07-12, 18:24
Medlem
DjDoggs avatar
Varför ingen aktivitet här? Har vi inga PTP-fantaster här på FB? PTP samt BTN är mina absoluta favorittrackers genom tiderna. Snyggt, stilrent, har allt... Klockrent helt enkelt!

Frid
Citera
2017-07-15, 12:15
Medlem
Beykers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjDogg
Varför ingen aktivitet här? Har vi inga PTP-fantaster här på FB? PTP samt BTN är mina absoluta favorittrackers genom tiderna. Snyggt, stilrent, har allt... Klockrent helt enkelt!

Frid

Jorå! PTP är fantastisk
Citera
  • 1
  • 2