Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2014-01-14, 10:45
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Umar
Snälla länka till det fetmarkerade!

https://www.realisten.se/2012/08/22/...pa-sitt-offer/

Det var visserligen en finsk grabb, men offer för antivitismen likväl som tvingar ihop oss i en multietnisk skithög, där dessa saker blir till en horribel vardag!

Tänk, en somalisk flicka som fick mjölk på sig av skämt i skolan fick SVT-riksmedial uppmärksamhet. Men denna har du inte hört om från "antirasisterna"!

"Antirasist"=Antivit.
Citera
2014-01-18, 14:33
  #74
Medlem
Snake-Blakes avatar
Jag tackar för alla svar. Jag kommer inte att skriva mer i denna tråd.
Citera
2014-01-18, 16:41
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snake-Blake
Jag tackar för alla svar. Jag kommer inte att skriva mer i denna tråd.
Står du fortfarande fast vid dina nybildade åsikter?
Citera
2014-01-18, 16:55
  #76
Medlem
Tråkigt att läsa om kulturberikningen och veta att mina skattepengar finansierat det hela.....men en SD röst är en bra röst!
Citera
2014-01-20, 21:24
  #77
Medlem
WERYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thewellovedone
Inom judendomen (min religion) så finns där ett traditionell uppmaning och det är att det man vill att andra ska göra mot dig ska du göra mot andra. Detta innebär att eftersom jag anser att det judiska är viktigt att värna om så känner jag att jag också har en moralisk plikt att värna om mitt värdfolk svenskarna och deras traditioner, därför röstar jag på Sverigedemokraterna i detta kommande valår. För mig är det en mitsva (god gärning) att värna om Sverige, det svenska folket och det svenska kungahuset. Gott nytt år!

Så hur ställer du dig till lobbyister som Barbara Lerner Spectre? Hur ställer du dig till de globala sionisterna, som säger att andra länders folk inte har någon framtid utan mångkultur, som säger att de måste blandas ut, både etniskt och kulturellt?
Citera
2014-02-19, 07:04
  #78
Medlem
Snake-Blakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders-Lundgren
Står du fortfarande fast vid dina nybildade åsikter?

Jag har nu en sundare och mer human syn på invandring.
Citera
2014-07-03, 11:45
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snake-Blake
Jag har nu en sundare och mer human syn på invandring.

Den humana sidan är att bidra med på plats hjälp som ger ett mycket större stöd globalt.
Citera
2014-07-03, 12:33
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trent
Om man som en bekant till mig blir påhoppad och rånad av 4-5 "pursvenska" ungdomar, vad är lämplig reaktion då?

Lämplig reaktion är väl ungefär den samma som den som kommer efter att vindrutan på bilen träffats av en komet när man är ute och kör.

Citat:
Ursprungligen postat av Mishpat91
Du blir misshandlad och rånad av tre utlänningar. Om tre av tiotusen med utländsk bakgrund är villiga att begå brott mot dig, ger det dig då verkligen rätten att vara beredd att generalisera majoriteten av utlänningar i hela landet? Är du helt från vettet?

3 av 10 000, snacka om understatement.

Citat:
Ursprungligen postat av Snake-Blake
Jag har nu en sundare och mer human syn på invandring.

Vad innebär det?
__________________
Senast redigerad av 10FtGanjaPlant 2014-07-03 kl. 12:43.
Citera
2014-07-03, 13:07
  #81
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snake-Blake
I veckan blev jag berikad för första gången. Jag blev misshandlad och rånad på mobiltelefonen av tre mörkhåriga utlänningar. Jag går av tvärbanan och det dyker upp en aggressiv mörkhåring och hotar att jag ska ge honom min mobiltelefon. Jag säger nej och han träffar mig med ett knytnävsslag på kinden. Jag tänder till och träffar honom med en ett knytnävsslag i tinningen, varpå han ramlar ihop. Tyvärr har han två polare bakom sig som hoppar på mig. Den ena slår till mig i nacken och den andra sparkar undan benen på mig så att jag faller. Väl liggande på marken får jag en spark i revbenen och blir av med mobilen. De försvinner med sin polare som enligt en förbipasserande är groggy. Ett vänligt par springer fram till mig och ringer polis och ambulans. En polisanmälan görs och på sjukhuset blir jag sydd med åtta stygn, och får beskedet att jag fått två revbensbrott.

Jag har tidigare varit en ivrig debattör emot mycket som skrivs här i /f34, men i och med att jag fått uppleva detta barbariska beteende så är jag beredd att ändra åsikt. Jag är inte beredd att hålla med om att alla ska ut, men något måste definitivt göras åt skiten! Ni har haft mer rätt än vad jag insett.

Finns det plats för mig att i fortsättningen delta i diskussioner där jag visar mer förståelse för era åsikter, eller får jag helt enkelt skylla mig själv? Borde jag ha insett problemet tidigare? Jag hoppas att moderatorer låter denna tråd vara kvar i /f34 då jag vill diskutera om jag och andra som jag (meningsmotståndare) har rätt att ändra åsikt, eller om man får skylla sig själv.
Nu är det ju så att den huvudsakliga anledningen till att samtliga ickevita ska deporteras från Sverige är för att de är av främmande ras, inte pga deras våldskriminalitet eller oförmåga eller ovillighet att försörja sig själva eller annat. Detta för att det svenska folket måste överleva, måste ha makt över sitt eget öde, kunna forma sina samhällen på sina egna villkor och för att etniskt heterogena samhällen alltid innebär mer konflikter och allmän disharmoni än etniskt homogena.

Att du vill deportera ickevita för att du insett hur vedervärdig deras höga våldskriminella benägenhet är, är inte en ståndpunkt du tagit till dig av rätt skäl. Våldskriminaliteten är vedervärdig ja, men det är inte den huvudsakliga anledningen. Östasiater har knappt större kriminalitet än svenskar i Sverige, och med den anledning du givit så skulle du se det som OK att dessa inte deporterades. Det är dock inte OK av de skäl jag nämnt.
Citera
2014-07-03, 13:54
  #82
Medlem
Jag står på Snake-Blake's sida och tycker att han vuxit som person pga av sina erfarenheter.
Citera
2014-07-03, 14:42
  #83
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deliberately
Nu är det ju så att den huvudsakliga anledningen till att samtliga ickevita ska deporteras från Sverige är för att de är av främmande ras, inte pga deras våldskriminalitet eller oförmåga eller ovillighet att försörja sig själva eller annat. Detta för att det svenska folket måste överleva, måste ha makt över sitt eget öde, kunna forma sina samhällen på sina egna villkor och för att etniskt heterogena samhällen alltid innebär mer konflikter och allmän disharmoni än etniskt homogena.

Att du vill deportera ickevita för att du insett hur vedervärdig deras höga våldskriminella benägenhet är, är inte en ståndpunkt du tagit till dig av rätt skäl. Våldskriminaliteten är vedervärdig ja, men det är inte den huvudsakliga anledningen. Östasiater har knappt större kriminalitet än svenskar i Sverige, och med den anledning du givit så skulle du se det som OK att dessa inte deporterades. Det är dock inte OK av de skäl jag nämnt.

Jag är övertygad om att svenska folket överlever dock även om det finns nån procent öst-asiater i Sverige. Jag har även svårt att se att det blir disharmoni och konflikter för att det finns några enstaka öst-asiater i Sverige, med tanke på att det är en begränsad numerär det rör sig om och som inte har hög nativitet, som har en liknande förmåga att bygga civilisation och låga brottsnivåer.

Det är knappast som att det vällt in japaner och koreaner de senaste decennierna.

Den ständigt växande gruppen arabiserade folk och afrikaner (via invandring och hög nativitet) är dock extremt problematiskt på flera plan. Nu är svensken en minoritet i Malmö till och med.
Citera
2017-02-19, 22:39
  #84
Medlem
Snake-Blakes avatar
Killarna åkte fast och blev dömda för misshandel och fick betala skadestånd och dagsböter. Straffet blev villkorligt då de erkände allting under rättegången. En av killarna sökte upp mig en tid efteråt och bad om ursäkt vilket jag anser vara stark gjort av honom.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback