Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-12-08, 23:44
  #1
Medlem
Snake-Blakes avatar
I veckan blev jag berikad för första gången. Jag blev misshandlad och rånad på mobiltelefonen av tre mörkhåriga utlänningar. Jag går av tvärbanan och det dyker upp en aggressiv mörkhåring och hotar att jag ska ge honom min mobiltelefon. Jag säger nej och han träffar mig med ett knytnävsslag på kinden. Jag tänder till och träffar honom med en ett knytnävsslag i tinningen, varpå han ramlar ihop. Tyvärr har han två polare bakom sig som hoppar på mig. Den ena slår till mig i nacken och den andra sparkar undan benen på mig så att jag faller. Väl liggande på marken får jag en spark i revbenen och blir av med mobilen. De försvinner med sin polare som enligt en förbipasserande är groggy. Ett vänligt par springer fram till mig och ringer polis och ambulans. En polisanmälan görs och på sjukhuset blir jag sydd med åtta stygn, och får beskedet att jag fått två revbensbrott.

Jag har tidigare varit en ivrig debattör emot mycket som skrivs här i /f34, men i och med att jag fått uppleva detta barbariska beteende så är jag beredd att ändra åsikt. Jag är inte beredd att hålla med om att alla ska ut, men något måste definitivt göras åt skiten! Ni har haft mer rätt än vad jag insett.

Finns det plats för mig att i fortsättningen delta i diskussioner där jag visar mer förståelse för era åsikter, eller får jag helt enkelt skylla mig själv? Borde jag ha insett problemet tidigare? Jag hoppas att moderatorer låter denna tråd vara kvar i /f34 då jag vill diskutera om jag och andra som jag (meningsmotståndare) har rätt att ändra åsikt, eller om man får skylla sig själv.
Citera
2013-12-09, 00:08
  #2
Medlem
Alla är välkomna till den mörka sidan =)
Citera
2013-12-09, 00:13
  #3
Medlem
Det låter ju inte så lyckat att du både blev slagen och rånad, men det enda rätta som kan hända är att stänga svenska gränserna. I mina ögon är det bara lycksökare som tar sig hit, varför skickar de bara pojkar och inte flickor kan man undra. Dessutom kan jag och många med mig undra hur det kommer sig att ensamkommande barn frågar om medel mot håravfall. De är lögnare och Europa är till för oss vita, européer och inga andra. Affärer och annat kan vi fortsätta med, men inte låta de bosätta sig här mittibland oss. Om du varit i Ryssland hade det varit du som svensk som slagit sönder en invandrare och aldrig tvärtom, se på öst de är som sagt mycket bestämda på vem som är Herren i huset och inte låter de andra bestämma över dom.
Citera
2013-12-09, 00:20
  #4
Avstängd
nopathys avatar
Självklart är Sverigedemokraterna/Svenskarnas Parti det som gäller 2014. Det beror dock på.

Vill du ha ut såna som misshandlade dig, samt förbjuda fler sådana människor från att komma till Sverige? Rösta på Sverigedemokraterna.

Vill du ha ut såna som misshandlade dig, samt hans vänner, släkt och alla andra som inte är vita och blåögda? Rösta på Svenskarnas Parti.
Citera
2013-12-09, 00:23
  #5
Medlem
revodnebs avatar
Det hade varit värre om TS nu blev en fullfjädrad antirasist och gick med i AFA eller liknande...
Citera
2013-12-09, 01:27
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nopathy
Självklart är Sverigedemokraterna/Svenskarnas Parti det som gäller 2014. Det beror dock på.

Vill du ha ut såna som misshandlade dig, samt förbjuda fler sådana människor från att komma till Sverige? Rösta på Sverigedemokraterna.

Vill du ha ut såna som misshandlade dig, samt hans vänner, släkt och alla andra som inte är vita och blåögda? Rösta på Svenskarnas Parti.

Alla medlemmar som är med i Svenskarnas Parti är inte blåögda. Om du nu inte menar naiva, envisa och ja, egocentriska. Det kan då stämma med goda marginaler, men visst är Europa till för oss vita och inte andra missbildade inavel som jag hört en del kalla invandrare för. Parasiter passar nog bäst på invandrare. Du kanske inte insett att det är många etniska svenskar med bruna ögon eller gröna, så du menar allvar att de inte skulle få leva pga sin ögonfärg, eller?
Citera
2013-12-09, 01:31
  #7
Avstängd
Straybullets avatar
Det är synd att det ska krävas att man själv eller ens närmaste blir utsatta för det mångetniska våldet innan man fattar vad som håller på och ske. Du får självklart inte skylla dig själv, så kan man inte resonera.

Det hade såklart varit skillnad om du var en högt uppsatt politiker, lobbyist eller mediamakare som aktivt jobbat för den här utvecklingen. Du har dig själv att skylla lika lite som 83-åriga Agda som röstat på Sossarna hela livet och en dag blir rånmördad av zigenare.
Citera
2013-12-09, 02:01
  #8
Medlem
thelindgrennheros avatar
Ja, vad ska vi säga? Välkommen till verkligheten. Helt rätt att du stod upp och slog tillbaka, visst fick du stryk men det läker.

Mitt tips är att du organiserar dig. Om du råkar vara ute med några polare någon kväll och ser någon av dessa eller deras vänner så vore det ju inte mer än rätt om de råkade illa ut heller..


Sitt iaf inte och hoppas på att polisanmälan ska ge något, det gör det aldrig. Rättsapparaten är så korrupt så vill man har rättvisa får man skipa den själv. Lycka till
Citera
2013-12-09, 02:07
  #9
Medlem
Det låter fel att slå tillbaka för våld föder ju våld, men vad gör man när den korrupta apparaten inte fungerar i Sverige? Om det varit samma straff som i Kina, Ryssland och USA hade ingen gjort det. Iran och Saudiarabien har också hemska straff när man väl tänker efter.
Citera
2013-12-09, 02:14
  #10
Medlem
Saturnuspojkens avatar
Till TS:

SvP är garanterat det parti du skall bli medlem i.

Välkommen!

Citera
2013-12-09, 03:01
  #11
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saturnuspojken
Till TS:

SvP är garanterat det parti du skall bli medlem i.

Välkommen!


Humm, alla är inte skit. Jag skulle säga SD istället.
Citera
2013-12-09, 06:05
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av revodneb
Humm, alla är inte skit. Jag skulle säga SD istället.


Nej precis, lite blodsförgiftning av muslimer som är så inavlade att deras DNA har oreparerbara skador är helt OK.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback