Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-09-21, 01:43
  #61
Medlem
Nästan testat alla Love drops smaker nu och förstår inte hur de kan vara så hypade.
De är allt för mastiga, man blir mätt, tröttnar och vill bara glömma smaken efter några bloss (tänker speciellt på Amazing haze och Ru4Real). Deras tropiska fruktsmaker var inget speciellt heller.

Har dock inte testat Milf Juice, eller vad den nu heter. Den verkar intressant, men i och med att deras andra smaker var hemska så vet jag inte om jag vill ge den en chans.

Mina nya favoriter:
One hit wonder-Police man (Marshmallow, Donut, Cereal) Svårt att beskriva smaken mer än vad den är sagd att vara, men den är söt, dock inte så söt att den inte fungerar till morgonkaffet. Doughnutsmaken finns där 8/10

LostArt-Space Rockz (Jordgubb Kiwi och Pop rocks) Söt i smaken. Smakar, som sagt, pop rockz. - Kiwi/jordgubb, svårt att säga. 7/10.

Rätt dött i tråden f.ö, ingen som har några rekommendationer? Har stött på en jäkla massa nitlotter till e-juice, inte kul att slänga bort hundralappar på något som inte vejpas!
__________________
Senast redigerad av Kruzifixxion 2017-09-21 kl. 01:47.
Citera
2017-09-21, 20:49
  #62
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Nästan testat alla Love drops smaker nu och förstår inte hur de kan vara så hypade.
De är allt för mastiga, man blir mätt, tröttnar och vill bara glömma smaken efter några bloss (tänker speciellt på Amazing haze och Ru4Real). Deras tropiska fruktsmaker var inget speciellt heller.

Har dock inte testat Milf Juice, eller vad den nu heter. Den verkar intressant, men i och med att deras andra smaker var hemska så vet jag inte om jag vill ge den en chans.

Mina nya favoriter:
One hit wonder-Police man (Marshmallow, Donut, Cereal) Svårt att beskriva smaken mer än vad den är sagd att vara, men den är söt, dock inte så söt att den inte fungerar till morgonkaffet. Doughnutsmaken finns där 8/10

LostArt-Space Rockz (Jordgubb Kiwi och Pop rocks) Söt i smaken. Smakar, som sagt, pop rockz. - Kiwi/jordgubb, svårt att säga. 7/10.

Rätt dött i tråden f.ö, ingen som har några rekommendationer? Har stött på en jäkla massa nitlotter till e-juice, inte kul att slänga bort hundralappar på något som inte vejpas!
Varifrån köpte du dem?
Citera
2017-09-21, 21:39
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Varifrån köpte du dem?

Cigge.se. Jag köper allt mitt där då det finns en butik i närheten.
Sen vet jag inte om det finns bättre sidor online att köpa från.
Citera
2017-10-19, 22:53
  #64
Medlem
killenmedkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Nästan testat alla Love drops smaker nu och förstår inte hur de kan vara så hypade.
De är allt för mastiga, man blir mätt, tröttnar och vill bara glömma smaken efter några bloss (tänker speciellt på Amazing haze och Ru4Real). Deras tropiska fruktsmaker var inget speciellt heller.

Har dock inte testat Milf Juice, eller vad den nu heter. Den verkar intressant, men i och med att deras andra smaker var hemska så vet jag inte om jag vill ge den en chans.

Har bara köpt Nana dream och Milf juicen, tyckte att förstnämnda var helt ok med god banansmak. Milf juicen är inte så värst god, smakar väldigt sliskig jordgubbsglass typ.
Citera
2017-10-22, 21:00
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killenmedkex
Har bara köpt Nana dream och Milf juicen, tyckte att förstnämnda var helt ok med god banansmak. Milf juicen är inte så värst god, smakar väldigt sliskig jordgubbsglass typ.

Tyckte också att Nana Dream var helt ok, men inte direkt något man köper igen.
Men ja ja, då glömmer jag väl Hardcore Lovedrops. Kan verkligen inte förstå hypen över dessa juicer.
Är dock extremt kräsen, endast hittat en juice som jag verkligen gillar; One hit wonder's, Police man.
Den har dock fått rätt så halvdana recensioner, vilket jag inte kan förstå. Enda donutjuicen jag kommit över som verkligen smakar donut. Lite så här halvbränd bakery-smak blandat med lite sött, helt perfekt.

Utöver den så blandar jag egen sprite/monster från big mouth's koncentrat, helt ok, men man blir trött på dem efter en stund.
__________________
Senast redigerad av Kruzifixxion 2017-10-22 kl. 21:08.
Citera
2017-10-29, 14:46
  #66
Medlem
killenmedkexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Tyckte också att Nana Dream var helt ok, men inte direkt något man köper igen.
Men ja ja, då glömmer jag väl Hardcore Lovedrops. Kan verkligen inte förstå hypen över dessa juicer.
Är dock extremt kräsen, endast hittat en juice som jag verkligen gillar; One hit wonder's, Police man.
Den har dock fått rätt så halvdana recensioner, vilket jag inte kan förstå. Enda donutjuicen jag kommit över som verkligen smakar donut. Lite så här halvbränd bakery-smak blandat med lite sött, helt perfekt.

Utöver den så blandar jag egen sprite/monster från big mouth's koncentrat, helt ok, men man blir trött på dem efter en stund.
Har bara testat två riktigt goda vapesmaker, en som hette honey and milk och någon The milkman kan ha vart samma märke. Dom var riktigt goda och man tröttnade inte på smaken, lite dyra dock.

Börjat blanda själv också med tanke på att det kostar en fjärdedel av priset att göra själv, beställt några essenser redan och blandat + så 4 nya på ingång. Resultatet blir ganska bra efter man steepar och man kan blanda olika smaker tillsammans så man inte tröttnar lika snabbt.
Citera
2017-10-29, 15:17
  #67
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av killenmedkex
Har bara testat två riktigt goda vapesmaker, en som hette honey and milk och någon The milkman kan ha vart samma märke. Dom var riktigt goda och man tröttnade inte på smaken, lite dyra dock.

Börjat blanda själv också med tanke på att det kostar en fjärdedel av priset att göra själv, beställt några essenser redan och blandat + så 4 nya på ingång. Resultatet blir ganska bra efter man steepar och man kan blanda olika smaker tillsammans så man inte tröttnar lika snabbt.

Alright, tack för tipset!
Hittade f.ö en svensk sida där man kan beställa hem juicer helt sjukt billigt.
Så billigt att man inte kan hjälpa till att vara lite skeptisk, men fick iallafall hem en 180 milliliters police man för ynka 289 kr (kostar 669 på cigge.se)
Förstår inte hur de kan få det att gå runt med dessa priser, måste vara stöldgods eller ngt Sidan heter ejuice.se. Går att ta på faktura om man är en skeptiker.
Citera
2017-11-20, 17:15
  #68
Medlem
HasseClass avatar
Kör bara på Hardcore Lovedrops med 6 alt
12 mg nikotin. Till skillnad från många andra gillar jag de mer sötsliskiga smakerna som Love you jordgubb, Milf Juice RY4 min absoluta favorit med en blandning av tobak och karamell.
Citera
2017-11-30, 20:04
  #69
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Alright, tack för tipset!
Hittade f.ö en svensk sida där man kan beställa hem juicer helt sjukt billigt.
Så billigt att man inte kan hjälpa till att vara lite skeptisk, men fick iallafall hem en 180 milliliters police man för ynka 289 kr (kostar 669 på cigge.se)
Förstår inte hur de kan få det att gå runt med dessa priser, måste vara stöldgods eller ngt Sidan heter ejuice.se. Går att ta på faktura om man är en skeptiker.

Hur var smaken?
Citera
2017-12-01, 16:43
  #70
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jarrelka
Hur var smaken?

OHW Police man är min favorit helt klart och det var inget fel med deras.
Måste dock säga att deras utbud är ganska svagt, alla deras One Hit Wonder är slut och resten av deras juicer är inte så intressanta. Det är dock billigt om man nu skulle hitta något man gillar
Citera
2017-12-01, 17:47
  #71
Medlem
GigaSexys avatar
Min favorit hittils är nog
Kod:
Coil Glaze - Them Applez
vilken jag tyvärr inte hittat här i Sverige.

Annars så fungerar Liquia bra. Har även Godzilla Juice och HardCore Lovedrops hemma som jag hade tänkt testa när jag fått ny utrustning.

Köpte ett par olika Pinky Vape och måste säga att de var ingen höjdare. Smakar knappt något. Även en jucie som heter WaterBerry var allt annat än god.
Citera
2017-12-02, 01:15
  #72
Medlem
GigaSexys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GigaSexy
Min favorit hittils är nog
Kod:
Coil Glaze - Them Applez
vilken jag tyvärr inte hittat här i Sverige.

Annars så fungerar Liquia bra. Har även Godzilla Juice och HardCore Lovedrops hemma som jag hade tänkt testa när jag fått ny utrustning.

Köpte ett par olika Pinky Vape och måste säga att de var ingen höjdare. Smakar knappt något. Även en jucie som heter WaterBerry var allt annat än god.

Ok, testade Hardcore Lovedrops nu och den smakar nästan ingenting heller. Testade att hålla för näsan när jag tog ett bloss och det var noll smak. Kan ha drabbats av vapers tounge.

Hur smakar hardcore lovedrops jämförst med Liquia, styrkan i smaken på liquia sopar banan med lovedrops just nu. Något jag inte trodde den skulle göra. Därav min teori om vapers tounge.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback