Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-07, 20:31
  #1
Medlem
Hallå! Jag har ett frustrerande problem som jag hoppas att någon skulle kunna hjälpa mig med.

Jag har köpt ett par Creative T15 högtalare som man ansluter till datorn med blåtand. Dock får jag inte detta att fungera, jag installerade om hela datorn för några veckor sedan och var dom nog att inte göra en backup på mina drivrutiner. Så jag fick då manuellt ladda ner alla från asus hemsida (Jag har en asus g74s). Men då jag inte kommer ihåg exakt vilka drivrutiner jag hade och det finns olika att välja på så är jag inte säker på att jag installerat rätt drivrutiner heller.

Nu är det så att efter att ha ominstallerat drivrutinerna några gånger lyckades jag tillslut hitta högtalarna i alla fall när jag trycker på "Lägg till en enhet". Men ändå får jag inte högtalarna att fungera, jag måste göra något jävligt fel. Jag har hittat en knapp där det står "Anslut" när man trycker på den så laddar det en stund men står sedan att dem fortfarande är frånkopplade. Vad gör jag för fel? jag är helt värdelös på detta och uppskattar all hjälp jag kan få!!

Här är en liten bild som kanske kan vara till hjälp: http://www.ladda-upp.se/image.php?id=80400&size=full
Citera
2013-12-07, 20:49
  #2
Medlem
Dobrichs avatar
Det var en väldigt intressant Ljudfil som du hade på skrivbordet.
Citera
2013-12-07, 21:08
  #3
Medlem
haha juste, är dock inte riktigt så vidrigt som namnet på filen låter
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback