Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-08, 22:15
  #301
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KvasiOrko
Först nu kom malten upp på FHM:s utredningslista, när ingen längre säljer den
Fast det kanske är någon som försökt ta in.

Denna kan man ju fullständigt skita i, har inte fått ut nått speciellt gott ur denna.. 5-meO serien värkar inte vara nått för mig.
Citera
2014-12-24, 19:29
  #302
Medlem
gulmans avatar
Någon med erfarenhet av aromers batch?

Hittar inte mkt info om denna. vad tror ni, har den några positiva sidor?
Håller den klass med mipt eller rent av bättre?

God jul alla
Citera
2014-12-25, 02:45
  #303
Medlem
Chester.Molesters avatar
Vidrig substans om du frågar mig. Hade en period då jag körde mycket MALT i brist på annat... Intog då genom näbben. Minns särskilt en gång då jag blandade med annan RC (dumt jag vet), laddade upp en lina på bra många mg. Drog i mig allt på en gång och det var som att få en klubba i skallen. Precis då kickade den andra substansen in och jag blev riktigt dassig.

Paranoid, svettades och fick krämpor i hela kroppen. Slutade med att jag darrig vankade till sängen. Försökte härda ut men slutade istället med kaskadspya och snurrade runt i lägenheten i timmar.

Har även haft bra stunder på MALT men de dåliga stunderna överväger de bra stunderna. Slösa inte pengar på denna skitsubstans.
Citera
2014-12-25, 15:32
  #304
Medlem
gulmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chester.Molester
Vidrig substans om du frågar mig. Hade en period då jag körde mycket MALT i brist på annat... Intog då genom näbben. Minns särskilt en gång då jag blandade med annan RC (dumt jag vet), laddade upp en lina på bra många mg. Drog i mig allt på en gång och det var som att få en klubba i skallen. Precis då kickade den andra substansen in och jag blev riktigt dassig.

Paranoid, svettades och fick krämpor i hela kroppen. Slutade med att jag darrig vankade till sängen. Försökte härda ut men slutade istället med kaskadspya och snurrade runt i lägenheten i timmar.

Har även haft bra stunder på MALT men de dåliga stunderna överväger de bra stunderna. Slösa inte pengar på denna skitsubstans.

Hur skulle du säga att den är i jämförelse med mipt? Mkt oevs och cevs?
Citera
2014-12-25, 15:47
  #305
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulman
Hur skulle du säga att den är i jämförelse med mipt? Mkt oevs och cevs?

Den här substansen makes no sens to me, mycket oev, men så jävla svår att känna sig bekväm med, jag var på gränsen att snea mest hela tiden så jag vågade inte ens blunda.

Nåja detta är på höga doser, dom låga doserna är såklart både snällare & mildare, dock fick inte jag ut det jag ville av de heller & skulle valt en annan substans alla dagar i veckan! Jag gillar ju 4a serien mycket skarpt jag!
Citera
2014-12-25, 16:09
  #306
Medlem
gulmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Den här substansen makes no sens to me, mycket oev, men så jävla svår att känna sig bekväm med, jag var på gränsen att snea mest hela tiden så jag vågade inte ens blunda.

Nåja detta är på höga doser, dom låga doserna är såklart både snällare & mildare, dock fick inte jag ut det jag ville av de heller & skulle valt en annan substans alla dagar i veckan! Jag gillar ju 4a serien mycket skarpt jag!

Så den är mer kraftfull än mipt? Ja 4aco och 4homet gillar jag skarpt. 2c-x serien är också hyfsat nice!

Vill testa denna av ren nyfikenhet, men tråkigt att det är så blandade känslor kring den..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback