Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-02-08, 10:32
  #13
Medlem
Har själv en dotter och mådde illa av att se hur han uppförde sig. Stackars dotter. Han är typexemplet på sådana som inte ska få ha barn.

Att livnära sig på att utnyttja och exploatera människor på detta vis borde vara förbjudet. En riktigt svag och liten människa.
Citera
2014-02-08, 15:21
  #14
Medlem
Funkydudes avatar
Haha! Fan vilken oskön snubbe alltså. Tror inte ett skit på att det skulle vara uppgjort och att han spelar en roll. Däremot är det säkert ihopklippt så han framstår som ett större as än vad han egentligen är. Fanns inte en scen där han inte gnällde på att dansarna var dvärgar, hånade sin dotters åsikter eller var ett allmänt as gentemot han doktorn/musikern.

Får ge honom att han var underhållande! Men vidrig snubbe rakt igenom. Sedan är det skitsamma om han är supersympatisk på hemmaplan och hjälper kids som kommit snett m.m. som det skrivits här.
Citera
2014-02-09, 05:28
  #15
Medlem
MassiveBs avatar
Nu har jag inte sett ”dokumentären”, men om han själv skulle ha styrt den, så är det ju lite underligt att han skulle självmant välja ”rollen” som asshole (om man får tro alla som sett den).
Citera
2014-02-12, 23:34
  #16
Medlem
Michel skrev till mig via Facebook:
Be folk kontakta mig direkt har pa facebook, bara kul att dom reagerar.

Här har ni Michels länk till Facebook. Kontakta honom, så ni slipper snacka skit
https://www.facebook.com/michel.miglis
Citera
2014-02-13, 03:53
  #17
Medlem
Han MC doktor verkar lite sne på han Miguel migli
http://www.kingsizemagazine.se/inter...ico-casamayor/
Citera
2014-02-17, 19:52
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lukash
Satan vad koksad han är till och från i El Medico.

Tänkte också på det. Sen märkte jag att han hade rätt stirriga ögon hela tiden, en del har ju det. De där pupillerna är dock svåra att få på annat sätt.

Lite sociopatvarning om man ska gå på hur han framställs i filmen. Kan inte uttala mig om hur han är i verkligheten, då jag aldrig har träffat rumpkonstnären.
Citera
2014-08-30, 14:28
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChubChub
Tänkte också på det. Sen märkte jag att han hade rätt stirriga ögon hela tiden, en del har ju det. De där pupillerna är dock svåra att få på annat sätt.

Lite sociopatvarning om man ska gå på hur han framställs i filmen. Kan inte uttala mig om hur han är i verkligheten, då jag aldrig har träffat rumpkonstnären.

Rumpkonstnär, hahaha. Visst så har väl filmen bara inkluderat de bästa bitarna, men det är ju trotts allt Michael som står framför kameran och säger det han gör. Och om det är spelat så är han också rätt korkad om han nu inte vill framställas som han gör. Lite underhållande är det i alla fall. Inte minst när han spelar in sin egen musikvideo. Noll självdistans säger jag bara, helt underbart!
Citera
2014-09-02, 16:24
  #20
Medlem
Jävligt kul är det i alla fall när Miglis står på knä med kameraobjektivet rätt upp i arslet på brudarna och skriker "CULO!" (Röv på spanska).
Citera
2016-07-08, 09:46
  #21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av serdonumspa
Han är en sliskig snubbe. Anledningen till att han är på Kuba är nog att han har bränt sina broar i Sverige. Han var med runt inspelningen med Sökarna och har i filmen en statist roll som servitör i filmen. Där blir han kallad lilla fikonrumpa av Liam.

Såg just denna underbara scen på youtube...

https://www.youtube.com/watch?v=zYmu_A3cVWo

...och tänker att kanske det är därifrån Miglis ultra macho-hetro stil kommer ifrån. Hela livet har han kämpat för att komma bort från rollen som fikonrumpan

I El Medico säger han i en scen..." svenska feminister dom har bara fått för lite kuk, det är allt det handlar om"
__________________
Senast redigerad av penisen 2016-07-08 kl. 09:50.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback