Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-12-06, 01:25
  #1
Medlem
dragon66s avatar
Alpha Lab har funnits i många år men verksamma inom en sluten krets i Sverige och utrikes och öppnar snart upp för en bredare publik.

Alpha Lab långsiktiga mål är att erbjuda ett fullt sortiment av Oljor, Orala, Peptider, HGH, ja ni läste rätt HGH säger en del vilken kompetens nivå som finns bakom detta labb

Är det någon erfaren profil som har kört Alpha Lab produkter fyll gärna i luckorna.

Så nu är det bara att spänt vänta på återfödelsen av The Alpha Lab.

Edit: Alpha Lab (ALP) är namnet inte att förväxlas med Alpha Pharma AP.

Mvh
Citera
2013-12-06, 01:27
  #2
Medlem
sedans avatar
Ordnade topic, lägger till en extra örfil för att du inte läste infon först.

/MOD
Citera
2013-12-06, 10:45
  #3
Medlem
dragon66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Ordnade topic, lägger till en extra örfil för att du inte läste infon först.

/MOD

Tack! Du har helt rätt det förtjänar jag

Upplevde lite rörigt hitta hit mellan gamla och nya trådar likväl mitt ansvar att posta rätt.

För övrigt ett kanon initiativ av dig/er till denna tråd snyggt jobbat!

mvh
Citera
2022-02-22, 14:29
  #4
Medlem
vassjagarns avatar
Alpha Labs

Här samlar vi erfarenheter, positiva som negativa, om nämnt märke. Sök i tråden och läs igenom innan ni ställer en fråga som antagligen redan besvarats.
Citera
2022-02-22, 15:19
  #5
Medlem
vassjagarns avatar
Har kört deras Testo E 300 och Tren E 200 i 6 veckor och det är grymt bra tryck i grejerna! Skrev även i shop tråden.
Inge PIP och fick grejerna i brevlådan efter 3dgr.

Grönar!
Citera
2022-03-10, 22:50
  #6
Medlem
vassjagarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dragon66
Alpha Lab har funnits i många år men verksamma inom en sluten krets i Sverige och utrikes och öppnar snart upp för en bredare publik.

Alpha Lab långsiktiga mål är att erbjuda ett fullt sortiment av Oljor, Orala, Peptider, HGH, ja ni läste rätt HGH säger en del vilken kompetens nivå som finns bakom detta labb

Är det någon erfaren profil som har kört Alpha Lab produkter fyll gärna i luckorna.

Så nu är det bara att spänt vänta på återfödelsen av The Alpha Lab.

Edit: Alpha Lab (ALP) är namnet inte att förväxlas med Alpha Pharma AP.

Mvh


Dom är redan igång! Dom finns på HB och har hemsida, skrev om dom i shoptråden.
Kör på deras Tren E 200 och Test E 300, Helt sjukt tryck! lätt en av dom bästa märken jag har kört.

Må bäst mina stål älskande bröder!
Citera
2022-11-22, 14:17
  #7
Medlem
Testo E 300 (Batch AL2478) var grymt bra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback