Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-07-17, 15:59
  #1
Medlem
Jag gillar att blanda sprit och benzo, jag måste rekommendera det. Först tar du lite benzo sen glömer du hur äcklig spriten är och dessutom tar benzon bort ångesten som man kan få av supandet. Och dom stärker varandra, perfekt för mig............................

Men jag har hört att det kan vara farligt. historier att man dör i sömnen, flippar och hugger kniv mot sina vänner och sådär. Hur vanligt är det egentligen? Jag har blandat stora mängder, jag snackar om ett helrör och 50-100 mg stesolid (en jäkla rökare hehehe) och jag har aldrig haft problem inte ens några minnesluckor. Bara skööna stunder och minnen.........
Visst tappar jag omdömet, men det värsta jag gjort var att bränna mina hundringar på böcker när jag skulle leva på det en vecka. Trots att jag har haft många tillfällen att ragga på brudar å göra bort mig slå folk på käften och sånt. Jag blir omdömeslös, men jag känner aldrig för att utnyttja det på negativa sätt.
Finns det nån anledning att lägga ner det här eller är det bara att köra på? Kan det plötsligt slå slint fast det inte gjort det hittills om jag håller mig till samma mängder? Jag älsar effekten och skulle gärna göra det varje dag.
Citera
2005-07-17, 16:16
  #2
Banned
_dadde_s avatar
om du gillar det så mycket så ska du inte lägga av.. kör inte varje da bara även om du vill..
har faktiskt aldrig blandat benzo me alkohol själv men vill gärna testa det.. har bara kört imovane me sprit å de va skitgött tycker ja så me nån
riktig benzo borde de bli gött
Citera
2005-07-17, 16:36
  #3
Medlem
för kanske 7-8 år sen söp jag en hel sommar på roppar och brännvin/öl, hände inget speciellt förutom att jag blev full som fan och kunde va uppe länge som tusan, kan det inte bero lite på hur man är som person för att få dom där ev flipparna på flödder och sprit??
Citera
2005-07-17, 19:17
  #4
Medlem
Unbalanceds avatar
Risken är nog mindre för den som är mera ingådd på benzon att drabbas
utav en vredes utbrott eller tappa omdömet.
Du verkar vara ganska van på benzon då du tar lagom stora doser.

Men det kan hända, vid fel tillfälle och fel dag!
Jag har flippat på benzo & alkohol ett par gånger och jag har märkt
efteråt att det har varit under omständigheter då jag inte varit i så bra
balans rent mentalt... Har varit depresserad och orolig i sinnet det är
då det har gått snett on the booze 'n benzo...

Och visst kan du avlida helt plötsligt, men det är väll inte så jätte vanligt.
Det är vanligare att du somnar och spyr i sömnen och sen kvävs av spyorna.

Ta det lugnt bara!
Citera
2005-07-17, 19:28
  #5
Medlem
Tack för svaren..

Hehe, ibland kan jag bli lite orolig för.. när jag har tråkigt så kan jag supa ner mej själv på knäna och spy som en kalv och sen toppa av med lite flödder så jag däckar av. bara för jag har tråkigt, hehee. känns som jag misshandlar kroppen. men den enda bieffkten jag märkt är att man kan bli lite abstinent om man har hållt på med benzo ett tag, sover dåligt och mår halvkass några dar. men det är det värt.
Citera
2005-07-17, 19:42
  #6
Medlem
Även om det fungerar bra för dig anser jag inte att du borde rekommendera det till andra, det kan gå riktigt illa för någon...
Citera
2005-07-17, 21:03
  #7
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John Daniels
Även om det fungerar bra för dig anser jag inte att du borde rekommendera det till andra, det kan gå riktigt illa för någon...

Jag kan också rekomendera benzo & alkohol, men det är rätt det du skriver.
Egentligen borde vi inte uppmana folk att göra detta för jag tror FB besöks
utav många småbarn & oförståndigt nytt "drogfolk" .. jag menar dom flesta
som har lite ansvar brukar kolla upp blandningar & droger närmare innan man tar dom! Dom som inte gör det får nästan skylla sig själva tycker jag.

Men jag brukar ofta skriva någon OBSERVERA ta det försiktigt med denna blandning!
Citera
2005-07-17, 21:56
  #8
Medlem
Hasse Heroins avatar
Jag har själv experimenterat ganska friskt med att blanda benzo och sprit. Jag tycker dock personligen att det är överskattat. Ett opiat rus är bra mycket skönare. Däremot så känner jag att när jag väl börjar dricka lite sprit så blir jag jävligt sugen på att trycka i mig benzo också?!? Sjukt det där. Nästan som att jämföra med att man blir cigg sugen då man krökar.

Må gott
//HH
Citera
2005-07-18, 01:33
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Jag kan också rekomendera benzo & alkohol, men det är rätt det du skriver.
Egentligen borde vi inte uppmana folk att göra detta för jag tror FB besöks
utav många småbarn & oförståndigt nytt "drogfolk" ..

Ja, det var mer så jag menade... tack för förtydligande.
Citera
2005-07-19, 20:41
  #10
Medlem
jo roppar å sprit kan va schysst...

sist hade jag varit ute på krogen, åsså hade vi lite efterfest sen...
käka 2 roppar å drack nån liter rödvin... minns inte så himla mkt, ringde nån gammal polare å kunde inte prata typ, å min kompis som jag var hemma hos sa att det inte gick att få kontakt med mig
somnade sen iallafall å vaknade och mådde huuur bra som helst

har kommit fram till att roppar motverkar baksmällan dagen efter iallafall

Citera
2005-07-19, 21:01
  #11
Medlem
Unbalanceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fairy
jo roppar å sprit kan va schysst...

sist hade jag varit ute på krogen, åsså hade vi lite efterfest sen...
käka 2 roppar å drack nån liter rödvin... minns inte så himla mkt, ringde nån gammal polare å kunde inte prata typ, å min kompis som jag var hemma hos sa att det inte gick att få kontakt med mig
somnade sen iallafall å vaknade och mådde huuur bra som helst

har kommit fram till att roppar motverkar baksmällan dagen efter iallafall


Det är ingen bra idé att börja knapra flödder på efterfesten
Citera
2005-07-19, 22:37
  #12
Medlem
visslarens avatar
Jag skulle vilja komma med ett tillägg. Jag tycker det är stor skillnad på vilken benso man tar när man blandar med alkohol. Tar jag Stesolid (diazepam) så blir jag lite speedad, social som fan och ingen ångest över huvud taget. Stesolid fungerar också ypperligt mot baksmällan, det används ju tom inom alkoholvården, kallas av a-lagare för "torrfylla".

Tar jag Xanor däremot (alprazolam) eller Roppar (flunitrazepam) så blir jag helt väck och tappar kontrollen helt. De gånger jag blandat med nån av dessa benso har slutat i fyllecell 3 gånger. Har suttit 3 ggr totalt i mitt liv, i fyllecell och alla dessa gånger var när jag kombinerat med xanor eller roppar. Jag blir en annan människa och vet inte vad jag gör. Vaknar sedan upp när jag nyktrat till och minns ingenting om vad jag gjort. Det är verkligen skrämmande hur just dessa benso personlighetsförändrar mig när jag blandat med alkohol.

Har tagit Sobril (oxazepam) med alkohol också, men av det märkte jag inget speciellt.

Vet inte vad ni andra säger, men min erfarenhet är att olika benso ger olika resultat när man blandar med alkohol.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback