Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-12-04, 15:36
  #1
Medlem
Jag skrattar åt mina egna skämt/trolls hela tiden. Det känns bara konstigt. Det händer långt innan jag säger sista ordet i meningen. Är jag ensam om det?
__________________
Senast redigerad av zyxos 2013-12-04 kl. 15:42.
Citera
2013-12-04, 15:38
  #2
Avstängd
Henrik.Ns avatar
Tycker inte alls du är konstig. Du kanske tycker att dina skämt är roliga på något vis. Om dina vänner skrattar åt en annan sak kanske de har en annan humor.
Citera
2013-12-04, 15:42
  #3
Medlem
Havremopedens avatar
Du är verkligen inte ensam om det, ibland händer det så att säga.. Då är det ju bara för roligt att låta bli haha man nästan skrattgråter ut sista ordet :P
Citera
2013-12-04, 15:46
  #4
Medlem
kkurrukks avatar
Gör det själv ibland och skulle säga att det varken är ovanligt eller konstigt. Däremot är det en buzzkill allt som oftast.
Citera
2013-12-04, 15:50
  #5
Medlem
Battlecrosss avatar
Alltså, det händer att jag skrattar åt mina egna skämt. Vissa säger att det är ofint och en ful ovana, jag tycker dem är dumma i huvudet. Man gillar ju sin egna humor!
Citera
2013-12-04, 15:57
  #6
Medlem
MrZippermans avatar
Hela tiden. Tycker själv att det är lika sinnessjukt varje gång.
Citera
2013-12-04, 15:59
  #7
Medlem
LemPicas avatar
Klart jag skrattar åt mina egna skämt.
Tyckte jag inte dom var roliga hade jag inte berättat dom överhuvudtaget.

Skratta på du
Citera
2013-12-04, 16:04
  #8
Medlem
CeTh-LoEGs avatar
Det händer mig ibland också, tyvärr.
Men jag tycker inte att det är önskvärt, så jag brukar göra allt för att motverka det, men det är svårt.
Jag tycker att det ser löjligt ut när andra gör det, så jag vill ju inte heller göra det.
Citera
2013-12-04, 16:06
  #9
Medlem
Bara jag som tycker att sånt är sjukt charmigt? Keep it up!
Citera
2013-12-04, 16:19
  #10
Medlem
Phillemans avatar
Jag med, men det är för att jag är skitrolig
Citera
2013-12-04, 16:41
  #11
Medlem
Beror väl på vad det är för typ av "skämt". Är det ett klassiskt skämt skämt typ kålle å Ada-skämt gör man nog bäst i att inte skratta. Däremot är det ett roligt påstående kan jag nog tycka det blir roligare om man drar till med ett asgarv efteråt.
Citera
2013-12-04, 16:49
  #12
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zyxos
Jag skrattar åt mina egna skämt/trolls hela tiden. Det känns bara konstigt. Det händer långt innan jag säger sista ordet i meningen. Är jag ensam om det?

Du fortsätter att göra det trots att det känns konstigt? Hur länge har du gjort det?

Om inte skrattet känns bra utan bara konstigt så varför fortsätta? Säger inte att det är fel att garva åt sina egna skämt men det är fel för dig om du tycker att det känns fel.

Mvh
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback