Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-23, 22:38
  #13
Medlem
killawifes avatar
Här om året så låg jag och mekade under min bil på parkeringen varvid en nisse som brukar handla i butiken jag jobbar går förbi och ser mig där under. Han kommer fram och frågar o jag har problem med bilen så jag förklarar vad jag gör. Han står där som ett frågetecken och jag fattar att han inte förstod ett ord av vad jag sa. Han frågar igen om jag har problem med bilen så jag glor bara tillbaka lite frågandes och säger Ja och då står den fan kvar i säkert tio minuter och frågar en massa dumheter om bilen, helt klart okunnig om bilar. Till slut börjar det bli mörkt och den jäveln vandrar iväg men ett par dagar senare när jag skruvar med bilen så kommer den fan igen och börjar bräka så jag hittar på en ursäkt och drar.
Citera
2017-01-24, 08:34
  #14
Moderator
Fear2bes avatar
Humor --> Diskussioner om humor
/Moderator
Citera
2021-09-11, 01:18
  #15
Medlem
AlphaHannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diverge
Ett enkelt botemedel är att sluta umgås med dumma människor.


Man hatar sådant pack. Dom staplar frågetecknen oanpå varandra, utan någon egen analys av frågeställningen. Ett sänke för varje vettig diskussion värd namnet, är vad dom är.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback