Citat:
Ursprungligen postat av
saso
Har varit medlem i många år och jag märker hur SD försöker hela tiden skylla på invandrare senaste tiden.
Flashback kommer slutligen läggas ned på grund av dessa idioter.
Påverkas du av deras idiot förklaringar och bluff artikel?
Nu är nog förvisso alla sverigedemokrater kritiska till den förda i&i-politik, men det är även granska vanligt att sympatisörer till andra partier är det. Det är faktiskt en tämligen låg andel av befolkningen som stödjer den första politiken. Så m.a.o. kan dessa kritiker mycket väl vara sverigedemokrater, men de kan även vara sympatisörer till andra partier.
Men nu la du ju tråden i Psykologi, så ovanstående är irrelevant. Så svar nej jag känner inte att kritik mot förd i&i-politik påverkar mig på så vis att jag mår psykisk dåligt av att höra eller läsa det, detta oavsett om det är sktivet av en sverigedemokrat eller någon annan. Jag tror få människor mår psykiskt dåligt av det. Men jag förmodar att du gör det i och med att du startat en tråd om detta. Så varför känner du att du mår direkt psykiskt illa av att läsa inlägg kritiska mot just Sveriges invandrings och integrationspolitik och varför finner du det extra jobbigt om detta är skrivet av någon du bedömer är just sverigedemokrat? Och hur har du hanterat detta?