Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-16, 13:17
  #3565
Medlem
Någon som vet exakt datum när programmet har premiär? Ska bli roligt att se om Carl Fredrik Alexander Rask talar sanning, enligt han ska ju minst en av hans mordhotare bli outad.
Citera
2018-09-16, 13:20
  #3566
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Om det vävs in i åsikten, så jo då är det det.

Så länge man inte hotar någon, så är det inte din uppgift att jaga ner andras åsikter om diverse fenomen.

Aschberg blandar hejvilt i sitt lilla program. Riktiga brott blandas med att Aschberg tycker att någon har tagit i för mycket i sin åsikt om något och därför rättfärdigar att personen ska hittas och jagas.

Din pajas.
Jag ska fundera på saken under den nya säsongen & göra en ny utvärdering
& gränsdragning för oss alla.

Det är kanske ingen åsikt kvar dock, när man som den där skojfriske norrlänningen i säsong 1
nyfiket undrade om vederbörande varit sparkat sönder sin anhöriges skelettet på kyrkogården
Citera
2018-09-17, 17:18
  #3567
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Jag ska fundera på saken under den nya säsongen & göra en ny utvärdering
& gränsdragning för oss alla.

Det är kanske ingen åsikt kvar dock, när man som den där skojfriske norrlänningen i säsong 1
nyfiket undrade om vederbörande varit sparkat sönder sin anhöriges skelettet på kyrkogården
Du menar Jonas Bellander från Kiruna som var med i S2E4?
Citera
2018-09-17, 17:46
  #3568
Medlem
JaredLetos avatar
Skulle vara intressant att veta vad Robert har o säga om de fall där han har tagit fel på person helt, och därmed hängt ut en person som sedan inte fått en ursäkt. Jag vet att i ett avsnitt på säsong 2 så hängs en person ut felaktigt men Robert försöker knäcka den här personen med "vi kan leda det här i bevis".
Citera
2018-10-10, 15:56
  #3569
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JaredLeto
Skulle vara intressant att veta vad Robert har o säga om de fall där han har tagit fel på person helt, och därmed hängt ut en person som sedan inte fått en ursäkt. Jag vet att i ett avsnitt på säsong 2 så hängs en person ut felaktigt men Robert försöker knäcka den här personen med "vi kan leda det här i bevis".

Jag får också uppfattningen risken för att helt oskyldiga söks upp och hängs ut är mycket stor. Arschelberg tror tydligen att IP-adress är ett säkert bevis. Det här med VPN och hackning av andras IP verkar han inte bry sig om. Huvudsaken är att det blir intressanta tv-program. Om de är "skyldiga" eller inte spelar tydligen mindre roll. Suck. Och sen om de nu verkligen är "skyldiga" så är det förbaskat fel i alla fall, eftersom vi har ett rättssystem i Sverige och han och TV3 har ingen rätt att agera polis, domare och jury på eget bevåg.
Citera
2018-11-04, 19:03
  #3570
Medlem
Witkos avatar
Ett program om att jaga folk med avvikande åsikter, trevligt på min ära.
Citera
2018-11-05, 23:37
  #3571
Medlem
Ingen som har koll på när Trolljägarna börjar?
Citera
2018-11-08, 17:41
  #3572
Medlem
Undrar detsamma. Är det bara bullshit att det skulle komma tillbaka?
Citera
2018-11-08, 20:58
  #3573
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EternalBliss
Undrar detsamma. Är det bara bullshit att det skulle komma tillbaka?
Trolljägarna har blivit uppskjutet till någon gång under nästa vår.
Citera
2018-12-12, 02:14
  #3574
Medlem
PingPongZongs avatar
Min favorit var taags. Vilket psyko. Man såg ju att han gapskrattade inne i bilen när den drog iväg. Åkte väl hem för lägga ut landminorna. Förstår att Robban inte vågade gå vidare när han insåg vilken galning den där byfånen var.
Citera
2018-12-12, 07:41
  #3575
Medlem
Kurt1s avatar
Sorgligt program där inte sällan helt oskyldiga hängs ut. Och eftersom Robert Aschberg vill förstöra Sverige med massinvandring av muslimer, negrer och araber, så är det inte sällan motståndare till dessa vedervärdiga idéer som han jagar. Suck.
Citera
2019-01-01, 17:10
  #3576
Medlem
Såg precis en trailer som visade att en ny säsong är på väg inom kort. Tydligen skall bl a Peg Parnevik vara med. Vad tror vi om kommande säsong? Kommer man som vanligt bara ta upp vita män som skriver dumma saker till tjejer och invandrare eller kommer man att balansera upp det hela och även ta upp annat?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback