Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-03-22, 06:26
  #385
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannesvanberg
Låter lovande! Kommer du ihåg hur lång din kur var och hur mycket gains du gjorde?

Angående ampullen, öppnas den på samma ställe som alla andra ampuller? Dvs där det är som smalast? Är så jäkla förvirrande för jag ser ingen markering där som man gör på nouvouax ampuller

Brukar finnas en prick på alphas ampuller, beror dock lite på vilket prepp. Verkar som att dom tillverkas på olika ställen. Och gains kan du inte jämföra med andra, det beror på hur du sköter dig och tränar i övrigt och genetik. Träna strikt och tungt, sköt kosten och sömnen.
Citera
2022-03-22, 10:15
  #386
Medlem
dengamleDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jannesvanberg
Nån som kört AP Nandrolone? Äre fina grejer?

En annan fråga hur fan öppnar man deras ampuller smidigt?
AP är ju i princip apoteksgrejer bara det att de är tillverkade i ett land där man aldrig kommer få den status som krävs på grund av att det är ett skräpland.
Men så länge du får tag i riktiga AP grejer kommer det att innehålla exakt det som står på förpackningen

Gällande öppningen så ska du få ett old school trick här som gäller för alla glasampar.
Köp dig en nålfil från närmaste hobbybutik eller järnhandel och sen tar du några försiktiga drag på ampullen där den är som smalast, du känner när filen tar i glaset, när du filat några gånger lätt och mjukt så kommer du se att det blivit en vitaktig skåra i glaset, nu kommer ampullen gå väldigt lätt att knäcka.
Citera
2022-03-22, 15:03
  #387
Medlem
Mastifmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD

Gällande öppningen så ska du få ett old school trick här som gäller för alla glasampar.
Köp dig en nålfil från närmaste hobbybutik eller järnhandel och sen tar du några försiktiga drag på ampullen där den är som smalast, du känner när filen tar i glaset, när du filat några gånger lätt och mjukt så kommer du se att det blivit en vitaktig skåra i glaset, nu kommer ampullen gå väldigt lätt att knäcka.

Lustigt att du säger just detta, för exakt så har jag gjort själv.
Glöm bara inte att sprita vialen innan knäckning.

💪
Citera
2022-03-22, 18:18
  #388
Medlem
Mastifmeisters avatar
Ligger för övrigt på AP´s Testo Cyp nu, 3:e sticket idag (Batch: TC18002), gick ut i December 2021 men satan vilket tryck redan nu.

Detta märke slår allt annat enligt mig.

MVH
Citera
2022-07-13, 05:49
  #389
Medlem
UndeadNinjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mastifmeister
Lustigt att du säger just detta, för exakt så har jag gjort själv.
Glöm bara inte att sprita vialen innan knäckning.

💪

Det är ju bara att använda en handduk. En liten gästhandduk som du i ena änden håller i botten och med andra änden knäcker du av toppen.

Hur enkelt som helst och kräver inget filande och annat komplicerat.
Citera
2023-12-11, 20:01
  #390
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Är alpha pharma fortfarande bra märke? Om så är fallet, vet någon vart man får tag på the real deal? Pma
Citera
2024-01-11, 19:02
  #391
Avstängd
leosundbergs avatar
Ungefär 1 år sedan jag körde Alpha Pharma, var verkligen det bästa. Är intresserad av att börja köra det igen så undrar också vart man kan hitta äkta Alpha Pharma
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback