2013-12-02, 05:16
Medlem
Hej. Idag måste jag skaffa ett konto på Handelsbanken. Det jag undrar är om man får personliga konto inloggningskoden direkt på plats eller om den kommer i postlådan någon dag efter?

Privat konto.

Tacksam för svar
Citera
2013-12-02, 05:18
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.morrison
Hej. Idag måste jag skaffa ett konto på Handelsbanken. Det jag undrar är om man får personliga konto inloggningskoden direkt på plats eller om den kommer i postlådan någon dag efter?

Privat konto.

Tacksam för svar

De flesta banker har väl som regel att skicka två separata brev med ett kort och inloggningskod, vilket tar mellan 3-5 bankdagar
Citera
2013-12-02, 05:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havremopeden
De flesta banker har väl som regel att skicka två separata brev med ett kort och inloggningskod, vilket tar mellan 3-5 bankdagar

Ok det lät mindre bra. Ska få pengar idag och hade behövt en inloggniniskod idag. Någon bank som lämnar ut koden direkt?
Citera
2013-12-02, 05:51
Citat:
Ok det lät mindre bra. Ska få pengar idag och hade behövt en inloggniniskod idag. Någon bank som lämnar ut koden direkt?

Har svårt att tänka mig det.
Det du kan göra är ett manuellt uttag, om det är vad du vill dvs.
Citera
2013-12-02, 06:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
Har svårt att tänka mig det.
Det du kan göra är ett manuellt uttag, om det är vad du vill dvs.

Alltså ska göra ett nytt kontpå en ny bank. Jag stängde ner mitt förra konto på en Annan bank. Och ska få en utbetalning idag. så behöver en personlig kod. Behöver verkligen pengarna idag. Hur ska jag göra
?
Citera
2013-12-02, 06:26
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Alltså ska göra ett nytt kontpå en ny bank. Jag stängde ner mitt förra konto på en Annan bank. Och ska få en utbetalning idag. så behöver en personlig kod. Behöver verkligen pengarna idag. Hur ska jag göra
?

Du kan gå till en kontanthanterings bank och ta ut kontanter från ditt bankkonto genom att visa ID och skriva i ett sånt papper, så svårt är det inte.
Citera
2013-12-02, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havremopeden
Du kan gå till en kontanthanterings bank och ta ut kontanter från ditt bankkonto genom att visa ID och skriva i ett sånt papper, så svårt är det inte.

Ok så man får ett konto nummer direkt på ett papper? mvh
Citera
2013-12-02, 07:27
Medlem
Havremopedens avatar
Citat:
Ok så man får ett konto nummer direkt på ett papper? mvh

Med tanke på att det är ditt konto kan du ju begära konto nummer osv från banken, tror det är så det går till, se dock till att ha ID med dig
Citera
2013-12-02, 08:56
Medlem
eckims avatar
Citat:

Privat konto.

Tacksam för svar

Du får två brev hem i postlådan, ungefär 3-6 dagar efter du har öppnat ett konto/blivit kund. Blev så för mig när jag gick med i Handelsbanken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in