• 1
  • 2
2013-11-30, 09:16
Medlem
Såg precis den >> här videon på Fotbollskanalen.<< och det fick mig nästan att böla av avundsjuka.

Blir inte den killen fotbollsproffs med dom förutsättningarna och den (mer allmänna) viljan måste han ju ha en urusel grundtalang.
Senast redigerad av kanelkanel 2013-11-30 kl. 09:22.
Citera
2013-11-30, 09:31
Medlem
Helt korrekt, inte alla som kan ställa fram hela Landslagets träningstillbehör på tomten. Inte så vanligt att rika familjers barn blir fotbollsproffs ändå. Man kan undra varför?
Citera
2013-11-30, 09:41
Medlem
OleYellers avatar
Nu har jag aldrig sett killen spela, men den där viljan är inte "allmän". Långt ifrån.
Citera
2013-11-30, 09:48
Medlem
Fan vad fet Runar har blivit.
Citera
2013-11-30, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av segtwoaw
Helt korrekt, inte alla som kan ställa fram hela Landslagets träningstillbehör på tomten. Inte så vanligt att rika familjers barn blir fotbollsproffs ändå. Man kan undra varför?
Dessa barn som föds med silverskeden i munnen blir inte proffs som du säger. När dom börjar bli 17-18 och inte kommer upp i a-lag eller blir petade brukar dom sluta.
Citera
2013-11-30, 13:06
Medlem
bernters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelkanel
Såg precis den >> här videon på Fotbollskanalen.<< och det fick mig nästan att böla av avundsjuka.

Blir inte den killen fotbollsproffs med dom förutsättningarna och den (mer allmänna) viljan måste han ju ha en urusel grundtalang.
Bara kul om han lyckas med sin dröm, värre är det att charlatanen Runar har möjlighet att bo så flott vid skurusundet.
Citera
2013-11-30, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farsanbalooo
Fan vad fet Runar har blivit.

Han beter sig som en gris och ser nu dessutom ut som en.

Har inte sett grabben lira på flera år men det ja såg då var han inget speciellt.

Nån som sett han nyligen?
Citera
2013-11-30, 14:50
Medlem
Ttoclaws avatar
Hur blev runar så där jävla rik?
Citera
2013-11-30, 22:12
Medlem
Pelé lärde upp sig med en boll gjord av gamla strumpor... Men miljön för talangers utveckling är nog bättre i sydamerika.
Citera
2013-12-01, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw

Carolas underhåll för Amadeus....
Citera
2013-12-01, 12:02
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ttoclaw

Kristna ger mer än gärna pengar till predikanter och kan inte se något sammanband med att deras levnadsstandard höjs varje år.
Citera
2013-12-01, 12:35
Medlem
Cambijaos avatar
Sluta tala om förutsättningarna. De flesta barnen i Sverige har ungefär samma förutsättningar bara få dock som har samma ork och vilja som Amadeus. Jag önskar honom lycka till och hoppas han befinner sig i landslaget inom 5 år.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in