Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-30, 01:23
  #1
Medlem
Ja det är en massa problem när man skaffar ny dator tycker jag.
Jag har en ozone gaming headset till att börja med, och enligt enhetsstatusfliken så ska mikrofonen fungera. Mikrofonen sitter i ett 3,5mm uttag på en compaqdator, om det är till någon hjälp. Drivrutinen går inte att uppdatera, den knappen är nämligen grå. Har kopplat ut och in den, inaktiverat den inbyggda miken och hållt på sådär fram och tillbaka men ingen verkar funka.

Är det något jag har totalmissat? ni brukar iallafall vara duktiga på såna här grejer, tack på förhand för svar
Citera
2013-11-30, 02:10
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deger
Ja det är en massa problem när man skaffar ny dator tycker jag.
Jag har en ozone gaming headset till att börja med, och enligt enhetsstatusfliken så ska mikrofonen fungera. Mikrofonen sitter i ett 3,5mm uttag på en compaqdator, om det är till någon hjälp. Drivrutinen går inte att uppdatera, den knappen är nämligen grå. Har kopplat ut och in den, inaktiverat den inbyggda miken och hållt på sådär fram och tillbaka men ingen verkar funka.

Är det något jag har totalmissat? ni brukar iallafall vara duktiga på såna här grejer, tack på förhand för svar

Har du försökt uppdatera drivrutinen eller har du försökt ladda ner den från hp's hemsida?
Citera
2013-11-30, 02:38
  #3
Medlem
Vet inte ens vad jag skulle söka på isåfall. Finns det ingen annanstans man kan ladda ner?
Citera
2013-12-07, 15:51
  #4
Medlem
qrizzes avatar
ej köpråd...

Köpråd - PC: Tillbehör --> Hårdvara - PC
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback