Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-11-30, 00:26
  #1
Medlem
Som rubriken lyder så är jag ute efter att importera kläder med mitt egna tryck. Kläderna som skall importeras skall vara av stor kvantitet med mitt företags logotyp på. Ingen märkvärdig kvalitet är nödvändig utan snarare en simpel design med möjligheten att trycka en en/två-färgad logotyp på.

Har kikat runt på alibaba.com samt dhgate.com då kina/indien/pakistan verkar vara mest förmånligt för denna typ av affär. Var vänder jag mig annars eller är dessa de bästa? Vet någon en bra återförsäljare eller hemsida?

Tack på förhand
Citera
2013-11-30, 00:43
  #2
Medlem
Gresks avatar
Som du säger är Alibaba.com bra, där kan man hitta det mesta. Tänk bara på att det kan kosta en hel del med frakten, tull etc. Kvalitén brukar heller inte vara den bästa.

Om du är ute efter ett långvarigt samarbete kan det vara bra att åka ner och träffa tillverkaren. Tänk även på att företag från Alibaba kan ha en tendens att lägga ner efter ett tag.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback